Speik Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (endret) Agalloch - The Mantle Herlig album! Mine favoritt sove-sanger: Ayreon - The Dream Sequencer Ayreon - The Dream Sequencer Reprise Opeth - Harvest Opeth - Death Whispered a Lullaby Falconer - Hear me pray Kamelot - Abandoned Trans-Siberian Orchestra - Christmas Canon Rock Trans-Siberian Orchestra - Siberian Sleigh Ride Endret 20. november 2007 av Speik Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Richie Rich - Pillow Ordentlig sovemusikk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ulver - Shadows of the Sun Dette albumet har jeg sovnet mang en gang til. Anbefales! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I ka barrra - Habib Koite Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Radiohead - In Rainbows albumet. Lenke til kommentar
Cheebs Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Artisten Cardamar anbefales på det sterkeste. Utrolig avslappende chillout-musikk, uheldigvis er det vanskelig å finne noe av han på internett. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har brukt mye forskjellig , nå i det siste har det vært noen plater fra Musicure serien. Det blir markedsført som "heale" musikk . Det funker like mye til og slappe av som og sove Produstert av en danske alle skivene. Fantastisk! Lenke til kommentar
NovaChew Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mew- Comforting sounds, er den som får meg til å sovne med et smil rundt munnen. Men da skal det være versjonen fra "half the world is watching me", ikke Frengers. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg sier bare Foo Fighters og Staind. ELSK! <3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 En del av Porcupine Tree sin musikk er veldig behagelig å ligge å døse til. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Summoning er herlig sovemusikk! Jeg drømmer til sånn musikk Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Sovemusikk: Nine Inch Nails - La Mer / Right Where it Belongs / Zero-Sum Mushroomhead - Embrace the Ending Placebo - Running up that hill (som nevnt tidligere) / Meds SoaD - Soldier Side / Lonely Day / Lost in Hollywood Porcupine Tree - Open Car / Arriving somewhere (Er ikke så kjent med Porcupine Tree) Mine nåværende favoritter ihvertfall, kommer kansje flere senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå