Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Prøv Sigur Rós også, mer søvndyssende musikk skal du lete lenge etter. Sigur Rós - () Lenke til kommentar
blue days Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Slenger meg på Sigur Ròs som flere andre her, utrolig vakker og drømmende musikk Mogwai og Madrugada er også å anbefale. Lenke til kommentar
Metalinia Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Annie Lennox - Into The West, personlig så synes jeg det er en utrolig fin sang som er lett å sovne til. Ellers er andre anbefalinger når det gjelder sovemusikk sanger som The End Of Heartache av Killswitch Engage, Our Farewell og Mother Earth av Within Temptation, Breathe og Heaven's Hung In Black av W.A.S.P. og Staind - So Far Away. Kan nevne mange fler etterhvert som jeg kommer på de Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Nice bump.. For min del så går det i Clapton, Dire Straits og Pink Floyd Edit: Echoes The Best of Pink Floyd er to geniale plater Endret 16. november 2007 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Opeth - hele damnation plata Avantasia - the metal opera pt.2 Endret 16. november 2007 av Runarbs Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Enkeltsanger: Dream Theater - Vacant Dream Theater - Through My Words Dream Theater - Space-Dye Vest Dream Theater - Anna Lee Dream Theater - Wait For Sleep Dream Theater - Another Day Dream Theater - Answer Lies Within Slipknot - Vermillion pt. 2 System of a Down - Roulette My Dying Bride - For My Fallen Angel My Dying Bride - Two Winters Only Braveheart piano theme Liquid Tension Experiment - Hourglass Liquid Tension Experiment - State of Grace My Dying Bride - Sear Me MCMXCIII John Williams - Theme From Schindler's List Damien Rice - 9 Crimes Dire Straits - Brothers In Arms Dimmu Borgir - Sorgens Kammer Ayumi Hamasaki - Dearest Immortal Technique - Dance With The Devil Tom Waits - Ol' 55 Tom Waits - Alice Tom Waits - Martha Apocalyptica - Romance Album: Agalloch - The Mantle The Lord of The Rings - The Fellowship of The Ring The Lord of The Rings - The Two Towers The Lord of The Rings - The Return of The King Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 coldplay, lifehouse og beirut' Lenke til kommentar
nettii Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 metallica....low man¨s lyric Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Det meste av Dream Theater - Kamelot er også veldig bra å sovne til. Jeg sovner også ofte til Anaal Nathrakh (gir meg en merkelig ro innvendig) Lenke til kommentar
fgr Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 ta en KØNTRI VRI http://www.youtube.com/watch?v=J6Zfx5qra_g eller. veitafaan. det finnes sanger som er "for" fine hvis du skjønner. sånn at det nesten blir ubehagelig å høre på. slik som ben folds five med the luckiest. det er sånn, "eeeh hvis jeg lar meg rive med av at det er så fint da føler jeg meg ikke som en mann lenger" Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sanger: Sunrise Avenue - Heal Me Placebo - Running Up That Hill Patrick Park - Life Is A Song Nada Surf - If You Leave Death Cab For Cutie - A Lack Of Color Warren Zevon - Don't Let Us Get Sick Damien Rice - 9 Crimes Israel Kamakawiwo'ole - Somewhere Over The Rainbow Josh Ritter - Bright Smile Jeff Buckley - Hallelujah Sivert Høyem - Ive Been Meaning To Sing You This Song Album Kent - Vappen Och Ammunition Death Cab For Cutie - Plans Kent er favoritten min her, jeg har så utrolig mange gode minner fra det albummet. Det er så eeeviiiig elsk! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bob Dylan - Lay Lady Lay The Verve - Bittersweet Symphony Radiohead - Karma Police Coldplay - Yellow Marius Müller - Carmen Madrugada med Ane Brun - Lift Me (En utrolig vakker sang, teksten, melodi og stemmene. Sukk.) Dire Straits - Brothers In Arms pluss pluss Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Midnight Choir - Jeff Bridges Midnight Choir - The Ballad of Emma DeLoner Midnight Choir - My Masquerade DumDum Boys - Stjernesludd The Doors - Riders on The Storm Pink Floyd og King Crimson har også mye god avslappende musikk. Endret 19. november 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Hvis jeg skal ha sovemusikk, setter jeg på Ennio Morricone(filmmusikk, for de som ikke visste det). I øyeblikket går det mest i Deborah's Theme A Heart Beats In Space Cinema Paradiso The Man With The Harmonica Som er enkeltlåter. Hvis ikke så kan hele 'Very Best Of' anbefales. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ulver - Solitude (Black Sabbath cover) Zzzz... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Final Fantasy: Advent Children - Cloud Smiles... Om noen setter den på blir jeg automatisk søvning og vil bare sove, merkelig det i grunn... Lenke til kommentar
czr Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Burial sin cd "Untrue". Den er sinnsykt fin, og veldig avslappende. Det går vel under kategorien dubstep, uten at jeg skal si at jeg veit hva det betyr. Men den er verdt en lytt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Første del av måneskinnssonataen... Får nok ikke høre andre eller tredje for da ligger du i dyp søvn... Endret 19. november 2007 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå