NavaN Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvet noen om en Router som ikke har innebygd firewall?? takk til alle svar! Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Alle (ihvertfall de fleste) har innebyd brannmur, men det er mange som har en knapp for å slå av dette (mener ikke fysisk knapp på utsiden, men i konfigurasjonen) Du må jo alikevel åpne porter og stuff, men etter litt blir du ganske vant til dette. Du kan også bruke upnp (universial plug and play) som jeg syns funker ganske fett. Mitt tips er gå til datakjeden eller lignende og spør dem. Buffaloboy Lenke til kommentar
blinkage Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 mange rutere som ikke har brannmur, men jeg føler at du mener et bredbånds modem m/ ruter og brannmur innebyggd. så er det slett ikke mange av de igjen, men du kan jo sette den opp som en bridge da vil du miste både ruter og brannmur funksjonaliteten på modemene og så kan du bare koble på en ren ruter på baksiden og de har som oftest ikke brannmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå