Gå til innhold

Når kommer R520?

Stigma

Anbefalte innlegg

Er det noe estimat på når R520 blir tilgjengelig?

Jeg har nylig etter noe spesielle omstendigheter blitt sittende uten grafikkort, slik at jeg nå kjører på en ussel mx440. Da tenkte jeg det var på tide å kjøpe et nytt kort. 7800GTX ser jo veldig bra ut på alle fronter, men jeg liker lite å kjøpe denne generasjonen fra Nvidia utne å en gang ha sett konkurransen fra ATI.

Derfor, vet noen om når det evt. kommer sånn rundt regnet? Jeg kan alltids klare meg en måned eller to på et drittkort, men ikke stort mer =P Da blir det i såfall en 7800GTX.

Håper noen her har fulgt med på R520 ryktene bedre enn meg =)

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Derfor, vet noen om når det evt. kommer sånn rundt regnet? Jeg kan alltids klare meg en måned eller to på et drittkort, men ikke stort mer =P Da blir det i såfall en 7800GTX.

Men NÅR får du kortet i posten ??

Hvis de begynner å selge det i starten på september, er det ikke sikkert at du har det før slutten av mnd`en.

Lenke til kommentar

Aaaah... her må de jo nesten vise fram R520, og forhåpentligvis også presentere specs (som vil gi oss en god feel på hva den faktisk yter).

Da er det avgjort hehe... jeg venter ut denne måneden og ser hva som skjer. Har uansett noen eksamener og sånt å tenke på nærmeste to ukene anyway, så nytt 7800GTX kort akkurat nå hadde vært et dårlig sjakktrekk for karakterene mine =P

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Det siste jeg har hørt er september. Men jeg har ikke hørt noen nærmere spesifisert dato.

Mener det var det siste jeg også leste :hmm:

R520 blir dyr ja, men når den tid kommer vil ikke 7800GTX være nvidias flaggskip mer; i.o.m 7800 Ultra er på kartet, som sannsynligvis vil ligge på noenlunde samme pris som "X900XT PE" :cool:

Endret av KimmiK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...