warpig Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) MEN, den de selger på cshop er operatørlåst til telenor, så det går nok ikke lille venn. sss, prisgarantien til lefdal fungerer fint mot nettbutikker, mot ett lite fraktillegg selvfølgelig. men det skal gå og sammenligne opperatørlåste telfoner, bare de er låst til samme opperatør på lefdal......... Endret 8. august 2005 av warpig Lenke til kommentar
SSS Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Da ble jeg visst lurt for rundt 800 kr da Sleipe selgere Lenke til kommentar
Varani Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Wh1te: En god venn av meg, jobber som snekker, og han har D500. Den har blitt bra "mishandla" kan man si, og den funker fortsatt helt fint. Han har ikke klagd på noe. Han bruker den som jobbtlf, og er stor fornøyd. Han har byttet utrolig mange mobiler, og han sier at D500 er en av de beste han har vært borti. Min bror har også D500 og han er så og si forelsket i den, og han bruker den også i jobbsammenheng. Jeg vurderer selv D500 nå, og tror jeg går for denne, selvom jeg har blitt litt forelsket i SE-tlfs i det siste.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Tror det blir D500. Jeg drømte at jeg hadde den i natt. Helt seriøst. Var på byen, ringte alle jeg kjente. Var et pes å skrive meldinger, følte at den hadde helt elendig meny, men jeg har aldri sett den i virkeligheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå