Gå til innhold

Samsung D500 - Kvalitet og prisgaranti


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Trenger nå mobil da min K500i er godt i stykker, noe som egentlig ikke var en stor overraskelse. For meg er Samsung D500 det heteste alternative, ikke bare fordi den ser bra ut, men også fordi jeg mener å få den veldig billig hvis jeg utnytter Lefdals prisgaranti.

 

Samsung D500 @ CShop - 2 683,-

 

Samsung D500 @ Lefdal - 3 495,-

 

Differanse: 812,- (150 % av dette = 1218,-)

 

Pris på Lefdal etter prisgaranti = 2277,-

 

Dette stemmer gjør det ikke?

 

Ellers noen innvendinger om mobilen? (Kan sikkert finne en del om den her inne selv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..

Jeg finner ikke noe spørsmål om det i posten din,men dog i emnetittelen. Da er det angående kvalitet i hvert fall.

 

Har prøvd noen D500, og alle har virket veldig solide. Har også snappet opp hva forumbrukerene skriver, og det er ikke mye som tyder på at glide-systemet blir dårligere med tiden heller.

 

Kvaliteten er det altså neppe noe å si på, i likhet med mange andre Samsung-mobiler.

 

Ellers noen innvendinger om mobilen? (Kan sikkert finne en del om den her inne selv)

Har en rekke innvendinger om de fleste Samsung-mobiler, men de har blitt bedre med tiden. Det er småting som dårlig meny, stavefeil, dårlig implementering av T9, dårlig profilbruk, manglende evne til ringing OG vibrering samtidig, osv.. Mye småplukk som til sammen er ganske irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
telefonen har ikke støtte for minnekort tror jeg, den har vel kun innebygd minne på ca. 80-90 mb. Er ikke helt sikker....men ellers en heftig, brukervennlig telefon med et rått design. Ville absolutt gått for denne! :thumbup:

96 er det vel.

Lenke til kommentar
kan noen her forklare meg forskjellen på SGH-D500 og D500, ser på telebutikken at det er 1000 kroner i forskjell, men eneste forskjellen fra det som står der er at det er EDGE på SGH-D500..

Mobilens fulle navn er SGH-D500. Slik har det vært på Samsungs modeller så lenge jeg kan huske (siden T100 er så langt jeg kan huske nå). Det er altså helt samme mobil, noen steder skrevet som D500 og andre steder som SGH-D500. Den har ikke EDGE.

 

Datating: Han nevner da ikke Z500, gjør han? :)

 

edit: Se her, alle heter SGH- til "fornavn". http://www.samsung.com/no/products/mobilephone/gsm/index.asp

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg har hatt D500 en stund nå, og jeg har hatt problemer med min telefon. Lyden i høyttaleren er metallisk og 'høyfrekvent' slik at det til tider er vanskelig å høre den du snakker med. Min telefon fikk byttet ut høyttaleren, men det ble ikke særlig mye bedre. Etter å ha testet med en annen D500 og en Sony Ericsson, var det helt klart at D500 har klart dårligere lyd enn Sony Ericsson.

 

I tillegg ønsker ikke min D500 å besvare innkommende samtaler. Dette problemet har blitt verre og verre ettersom tiden går. Feilen fremkommer når du skal besvare innkommende ved å skyve opp dekslet - telefonen fortsetter å ringe. Når du så trykker på svare-knappen under dekslet, ja så fortsetter telefonen å ringe. Hvis du derimot trykke avvise-knappen, da avbrytes den innkommende samtalen.

 

Det er godt mulig at jeg har fått en mandagstelefon, men at D500 generelt har dårligere lyd på høyttaleren under samtaler, er jeg ikke i tvil om. Problemet har ingenting å gjøre med 'stemmeklarhet' å gjøre - denne funksjonen har jeg testet.

Lenke til kommentar
Trenger nå mobil da min K500i er godt i stykker, noe som egentlig ikke var en stor overraskelse. For meg er Samsung D500 det heteste alternative, ikke bare fordi den ser bra ut, men også fordi jeg mener å få den veldig billig hvis jeg utnytter Lefdals prisgaranti.

 

Samsung D500 @ CShop - 2 683,-

 

Samsung D500 @ Lefdal - 3 495,-

 

Differanse: 812,- (150 % av dette = 1218,-)

 

Pris på Lefdal etter prisgaranti = 2277,-

 

Dette stemmer gjør det ikke?

 

Ellers noen innvendinger om mobilen? (Kan sikkert finne en del om den her inne selv)

Det går ikke å bruke Lefdals prisgaranti på nettbutikker. Det må være butikker der man kan hente varene, slik som Expert, Elkjøp, Siba o.l

Lenke til kommentar
Trenger nå mobil da min K500i er godt i stykker, noe som egentlig ikke var en stor overraskelse. For meg er Samsung D500 det heteste alternative, ikke bare fordi den ser bra ut, men også fordi jeg mener å få den veldig billig hvis jeg utnytter Lefdals prisgaranti.

 

Samsung D500 @ CShop - 2 683,-

 

Samsung D500 @ Lefdal -  3 495,-

 

Differanse: 812,- (150 % av dette = 1218,-)

 

Pris på Lefdal etter prisgaranti = 2277,-

 

Dette stemmer gjør det ikke?

 

Ellers noen innvendinger om mobilen? (Kan sikkert finne en del om den her inne selv)

Det går ikke å bruke Lefdals prisgaranti på nettbutikker. Det må være butikker der man kan hente varene, slik som Expert, Elkjøp, Siba o.l

det går fint å bruke lefdals prisgaranti mot nettbutikker, bare de er norske...... tjente ca 800 kr på det når jeg kjøpte k750i min..........

Lenke til kommentar

Jeg har hatt D500 siden førsten av Februar, og har ikke opplevd slark i sliden.

Og den har blitt åpnet en del ganger :p

 

Synes heller ikke batteriet er så ille som folk skal ha det til.

Det eneste jeg har opplevd, er at bildene på telefonen plutselig kan bli svarte (!), men da har jeg slått mobilen av/på, så har det vært i orden igjen.( Skjedd kun et par ganger).

 

Litt småplukk som irriterer meg med mobilen, som feks manglende profiler, ordboken og at man ikke kan legge inn egne lyder som varslingstoner..

 

Men, dette er bare småplukk fra en meget kresen eks Nokiabruker :D

 

Alt i alt er jeg ganske fornøyd. Kan anbefales ;)

Lenke til kommentar
Trenger nå mobil da min K500i er godt i stykker, noe som egentlig ikke var en stor overraskelse. For meg er Samsung D500 det heteste alternative, ikke bare fordi den ser bra ut, men også fordi jeg mener å få den veldig billig hvis jeg utnytter Lefdals prisgaranti.

 

Samsung D500 @ CShop - 2 683,-

 

Samsung D500 @ Lefdal -  3 495,-

 

Differanse: 812,- (150 % av dette = 1218,-)

 

Pris på Lefdal etter prisgaranti = 2277,-

 

Dette stemmer gjør det ikke?

 

Ellers noen innvendinger om mobilen? (Kan sikkert finne en del om den her inne selv)

Det går ikke å bruke Lefdals prisgaranti på nettbutikker. Det må være butikker der man kan hente varene, slik som Expert, Elkjøp, Siba o.l

det går fint å bruke lefdals prisgaranti mot nettbutikker, bare de er norske...... tjente ca 800 kr på det når jeg kjøpte k750i min..........

Jeg fikk vite av en av selgerene at det ikke gikk jeg :hmm:

Lenke til kommentar
MEN, den de selger på cshop er operatørlåst til telenor, så det går nok ikke lille venn.

 

sss, prisgarantien til lefdal fungerer fint mot nettbutikker, mot ett lite fraktillegg selvfølgelig.

regner de med fraktilegget????? gjorde ihvertfall ikke det når jeg kjøpte.......

Lenke til kommentar
MEN, den de selger på cshop er operatørlåst til telenor, så det går nok ikke lille venn.

 

sss, prisgarantien til lefdal fungerer fint mot nettbutikker, mot ett lite fraktillegg selvfølgelig.

regner de med fraktilegget????? gjorde ihvertfall ikke det når jeg kjøpte.......

De pleier det, det kommer jo ann på selgeren som med alt annet.

Lenke til kommentar
MEN, den de selger på cshop er operatørlåst til telenor, så det går nok ikke lille venn.

 

sss, prisgarantien til lefdal fungerer fint mot nettbutikker, mot ett lite fraktillegg selvfølgelig.

regner de med fraktilegget????? gjorde ihvertfall ikke det når jeg kjøpte.......

De pleier det, det kommer jo ann på selgeren som med alt annet.

hehe, da var jeg visst heldig :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...