Lyngstad Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg spiller Counter-Strike : Source på et rimelig høyt nivå, og har merket at den "gamle" Pentium 4 3 @ 3,6GHz måtte ut vinduet for erstatning til Athlon64, nå har jeg satt opp noe jeg håper vil funke knirkefritt i Source; HK - MSI K8N-SLI-Diamond CPU - AMD Athlon64 3700+ "San Diego" GPU - Gainward GeForce 7800GTX 256MB RAM - Kingston HyperX 2x512MB Ultra-Low Latency HDD - Seagate 7200.7 NCQ 160GB SATA150 PSU - Aspire Aluminium 520W Hva syns dere? Håper dere "gidder" å komme med noen innspill.. Hvis dere ser at det er ting som kunne vært kuttet ned på økonomisk uten at det vil ha noe på ytelsen for meg å si, så si ifra med glede! KlemZZzzzzzZzz Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 At en 3,6 ghz cpu gjør maskinen din dårlig skjønner jeg ikke helt men.. Vel, vil jo si at du har valgt veldig bra komponenter, å at det vil holde en god stund. Du kan nok få lyst på mer ram senere tror jeg.... Men som sagt, det ser bra ut Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er ikke "Venice" bedre en "san diego"? Lenke til kommentar
hds Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Highend PC idag så er 2GB et "must" etter min mening, Patriot 2GB med 2-3-2-5 timings finner du her, men dem er ikke på lager atm. Synes ikke 600 kr for OCZ eller Corsair med samme timings er verdt det, send en mail til MPX og spørr om dem får inn PDP brikkene snart. Hvis du ikke har planer om klokking kan jo 2GB Value brikker også være et bra alternativ. Ellers ser oppsettet bra ut Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hvorfor ha sånne bra deler til og kjøre cs? cs krever ingen ting og er rett og slett kjedelig, men vis du skulle spille bf2 osv hadde jeg forstått deg! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er ikke "Venice" bedre en "san diego"? Nei, like bra teknologi men tror San Diego har mer cache. Correct me if im wrong. Lenke til kommentar
Zirkey Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 improvize: Er riktig det. San Diego har 1MB cache mot 512KB. Lenke til kommentar
hds Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hvorfor ha sånne bra deler til og kjøre cs? cs krever ingen ting og er rett og slett kjedelig, men vis du skulle spille bf2 osv hadde jeg forstått deg! Hvorfor svare på topic når du ikke klarer å lese hva trådstarter skriver Jeg spiller Counter-Strike : Source på et rimelig høyt nivå Og hvorfor er cs kjedelig, fordi DU ikke liker det og med en stor sannsynlighet ikke er noe god i så bare slenger du dritt om det? Ting er alltid morsomere når man klarer det. Når du skriver meninger så husk å formulere riktig. I dette tilfellet hadde det blir noe som dette: "Cs krever ingenting og JEG synes spillet er kjedelig". Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) hoh! så hett de var her da?.. uansett likte oppsettet.ikkeno og si på det anna enn at jeg skulle lånt lommeboka di litt el jo ! ikke gidd seagat disken di går i stykker alt for ofte og forresten NCQ har du ikke bruk for i ett amd system da det ikke støtter det..så uannsett kan du spare en hundrings hipp hurra Endret 5. august 2005 av usæl-gesæl Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 For det første, det oppsettet der vil kjøre cs:s knirkefritt. Hvilken oppløsning bruker du å kjøre? Det er viktig å få svar på, er du 800*600 fanatiker trenger du ikke like kvass pc'e som en som gamer med 1600*1200 Vil vel anbefale 2 gig ram, men det er ikke et must. Ville vurdert en 10000rpm raptor disk til systemet og cs:s :-) Lenke til kommentar
Lyngstad Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg spiller normalt på 12xx x 10xx.. Kjøper meg en 19" LCD etterhvert med 8ms da seff burde gjøre susen det, forresten, CS:Source er dritfett, og jo, det krever faktisk en del hvis du vil ha all eye-candy pluss 120% flyt i spillet.. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Velg heller dette HK: Asus A8N-SLI, nForce4 SLI,Socket-939 ATX,S-ATA, GbLAN,Firewire,DDR, PCI-Ex16. MSI kortene har ikke det beste ryktet. Asus kortet derimot får mye skryt her på forumet. Når du sier cs:s på høyt nivå, hva mener du? LCD og seriøs gaming går enda ikke sammen, selv ikke de nye samsung 8 ms skjermene. Ihvertfall ikke for meg. Gamer du seriøst anbefaler jeg en lavere oppløsning og . Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvorfor ha sånne bra deler til og kjøre cs? cs krever ingen ting og er rett og slett kjedelig, men vis du skulle spille bf2 osv hadde jeg forstått deg! Hvorfor svare på topic når du ikke klarer å lese hva trådstarter skriver Jeg spiller Counter-Strike : Source på et rimelig høyt nivå Og hvorfor er cs kjedelig, fordi DU ikke liker det og med en stor sannsynlighet ikke er noe god i så bare slenger du dritt om det? Ting er alltid morsomere når man klarer det. Når du skriver meninger så husk å formulere riktig. I dette tilfellet hadde det blir noe som dette: "Cs krever ingenting og JEG synes spillet er kjedelig". meget bra sagt må jeg si, må legge til en ting til og det er at CS:Source krever en del for at det skal bli knirkefritt og uten mouselagg! Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hvorfor ha sånne bra deler til og kjøre cs? cs krever ingen ting og er rett og slett kjedelig, men vis du skulle spille bf2 osv hadde jeg forstått deg! Hvorfor svare på topic når du ikke klarer å lese hva trådstarter skriver Jeg spiller Counter-Strike : Source på et rimelig høyt nivå Og hvorfor er cs kjedelig, fordi DU ikke liker det og med en stor sannsynlighet ikke er noe god i så bare slenger du dritt om det? Ting er alltid morsomere når man klarer det. Når du skriver meninger så husk å formulere riktig. I dette tilfellet hadde det blir noe som dette: "Cs krever ingenting og JEG synes spillet er kjedelig". Hvorvidt CS er kjedelig eller gøyalt er en diskusjon som aldri kommer til å ta slutt. Uansett anbefaler jeg alle å se denne videoen: Video :!: Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 "Sometimes I think maybe I wanna join the army! I mean it's basicly like FPS, except better graphics. But what happends if I get lag up there!? I'm dead!" :!: Lenke til kommentar
hds Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 "Sometimes I think maybe I wanna join the army! I mean it's basicly like FPS, except better graphics. But what happends if I get lag up there!? I'm dead!" :!: Haha sykt bra film, han var rå Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 lol, han eide ikke eier! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Å disktutere cs-ting anna enn relatert til maskinvara som trådstarter trenger anbefaling til, skal ikkje vere i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå