Gå til innhold

Anbefaling Av Kabinett

Anbefalte innlegg

ej skal kjøpe dette kabinettet

får å få (JELDER ALLE KABINETT) de stillere, burde du kjøpe gummi pakning og putte de mellom vifter skrudd på kabinattet

og noen gummiklosser lignende de som føller med her (du få kjøpe de seperat) og feste de på hardisker

dette minsker viberasjon og dermed støy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ej har lest at de skal ha mykje plass og bra kvalitet, det er heller ikkje dyrt! :thumbup:

Det er stili fått mange bra komentarer!! :tease:

quote av mej sjøl:

får å få (JELDER ALLE KABINETT) de stillere, burde du kjøpe gummi pakning og putte de mellom vifter skrudd på kabinattet

og noen gummiklosser lignende de som føller med her (du få kjøpe de seperat) og feste de på hardisker

her er et sett

Lenke til kommentar
ej har lest at de skal ha mykje plass og bra kvalitet, det er heller ikkje dyrt! :thumbup:

Det er stili fått mange bra komentarer!! :tease:

quote av mej sjøl:

her er et sett

Jeg er ikke blind når jeg kjøper et nytt kabinett heller

Angående støy:

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SDVMAV eller

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZIVDM80

+

gummeringer

= 40,- for 1 vifte og 1 HDD

Lenke til kommentar

Personlig sitter eg med eit TT SViking synest det er mye bedre kvalitet og litt mer stilrent.

Gjekk i butikker når eg skulle kjøpe meg kabinett, det er å anbefale får mye bedre inntrykk av kvalitet og utsende!

Eg var og så på eit slikt kabinett du linka til og for å si det slik eg ville ikkje anbefale det !(Men eg har jo allerede sakt ka eg meiner om det)

Personlig sitter eg med eit TT SViking synest det er mye bedre kvalitet og litt mer stilrent.

Harddisk festene er i gummi og 100% skrueløse + at det er to 120mm vifter med hastighets regulering, ein av dei blåser rett inn på harddiskene noe som gjør at eg får ca 25grader load på diskene :p

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

Jeg ville tatt et chieftec, har selv både chieftec og lian li, lian li jeg har koster 2300, og chieftec kosta 500 med 360w psu. Og jeg vil si pris/ytelse, er chieftec mye bedre, altså, vekt burde da ikke være noe problem, er 14 og bærte fint mitt chieftec på 18kg+inbnhold ned og opp trappa til lan, min 21" skjerm på 30kg også. Så jeg synes heller dere skal få dere litt muskler enn å kjøpe dyre kabinetter og skranglete aliminiums kabinetter.

Endret av Innos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...