Boee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ej skal kjøpe dette kabinettet får å få (JELDER ALLE KABINETT) de stillere, burde du kjøpe gummi pakning og putte de mellom vifter skrudd på kabinattet og noen gummiklosser lignende de som føller med her (du få kjøpe de seperat) og feste de på hardisker dette minsker viberasjon og dermed støy Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ej skal kjøpe dette kabinettet Så fantastisk stygt. Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ej skal kjøpe dette kabinettet Så fantastisk stygt. Jeg slår meg selv for at jeg er så slem, men... Du har så rett! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Har sett eit slikt kabbinet og det eineste eg kan si er STYGT og har generelt dårlig kvalitet veldig billig plast følelse og ikkje solid (virka som det ikkje hang skikkelig i sammen) Eg ville aldri brukt 1000 kroner på det ! Lenke til kommentar
Boee Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ej har lest at de skal ha mykje plass og bra kvalitet, det er heller ikkje dyrt! Det er stili fått mange bra komentarer!! quote av mej sjøl: får å få (JELDER ALLE KABINETT) de stillere, burde du kjøpe gummi pakning og putte de mellom vifter skrudd på kabinattet og noen gummiklosser lignende de som føller med her (du få kjøpe de seperat) og feste de på hardisker dette minsker viberasjon og dermed støy her er et sett Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 ej har lest at de skal ha mykje plass og bra kvalitet, det er heller ikkje dyrt! Det er stili fått mange bra komentarer!! quote av mej sjøl: får å få (JELDER ALLE KABINETT) de stillere, burde du kjøpe gummi pakning og putte de mellom vifter skrudd på kabinattet og noen gummiklosser lignende de som føller med her (du få kjøpe de seperat) og feste de på hardisker dette minsker viberasjon og dermed støy her er et sett Jeg er ikke blind når jeg kjøper et nytt kabinett heller Angående støy: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SDVMAV eller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZIVDM80 + gummeringer = 40,- for 1 vifte og 1 HDD Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Personlig sitter eg med eit TT SViking synest det er mye bedre kvalitet og litt mer stilrent. Gjekk i butikker når eg skulle kjøpe meg kabinett, det er å anbefale får mye bedre inntrykk av kvalitet og utsende! Eg var og så på eit slikt kabinett du linka til og for å si det slik eg ville ikkje anbefale det !(Men eg har jo allerede sakt ka eg meiner om det) Personlig sitter eg med eit TT SViking synest det er mye bedre kvalitet og litt mer stilrent. Harddisk festene er i gummi og 100% skrueløse + at det er to 120mm vifter med hastighets regulering, ein av dei blåser rett inn på harddiskene noe som gjør at eg får ca 25grader load på diskene Endret 8. august 2005 av jon-t Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Her er kabinettet som jeg skal ENDELIG kjøpe! Du har vel ikke hørsel igjen nå? Fordømte skurtresker! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Jeg ville tatt et chieftec, har selv både chieftec og lian li, lian li jeg har koster 2300, og chieftec kosta 500 med 360w psu. Og jeg vil si pris/ytelse, er chieftec mye bedre, altså, vekt burde da ikke være noe problem, er 14 og bærte fint mitt chieftec på 18kg+inbnhold ned og opp trappa til lan, min 21" skjerm på 30kg også. Så jeg synes heller dere skal få dere litt muskler enn å kjøpe dyre kabinetter og skranglete aliminiums kabinetter. Endret 12. august 2005 av Innos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå