T-1000 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Noen som kan anbefale meg en god og lydløs kabinett fra Komplett??? Tusen takk hvis dere kunne hjelpe meg '][' - 1 0 0 0 Endret 4. august 2005 av T-1000 Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dette eller dette begge kabinettene har 2x120 mm vifter framme å bak.. og ei 92 mm på side døra! Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Vil helst ha en Midi tower og ikke for fancy kabinett... og litt god plass også Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 DETTA hvis ikke dette gjør susen så er ikke bill gates sjefen over microsoft. har dette sjølv. det er helt rått. Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 WTF!?!??! Tror du jeg er verdens rikeste mann eller?! Skal ikke ha en kabinett så dyr uansett... Helst fra 500-1000kr eller litt mer går også Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 da lønner det seg å spare litt da. bedre å kjøpe kvalitet med en gang så slipper du å kjøpe nytt etter et år. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 simvik: De Tt-kabinettene holder lenge, trenger ikke kjøpe kabinett til 2500kr, når en får 2,5 gode kabinett for samme prisen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 WTF!?!??! Tror du jeg er verdens rikeste mann eller?!Skal ikke ha en kabinett så dyr uansett... Helst fra 500-1000kr eller litt mer går også Du nevnte jo ikke pris i første post. Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Lol sant.. OK dette er hva jeg vil ha: Stor rom i kabinettet må koste ca rundt 500-1000kr må være fra komplett må ikke bråke! Det var alt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Chieftec Dragon midi-tower Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Her har du et meget bra kasse http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308887&cks=PRL Hat hatt dette selv,og var meget fornøyd med det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 lian li sine kabbiser står jo også for kvalitet. Lenke til kommentar
T-1000 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Her er kabinettet som jeg skal ENDELIG kjøpe! Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tungt, gammeldags og ikke spessielt pent det chieftech kabinettet. Hva med dette ? Desidert det beste kabinettet til 1000 kroner. Uttagbart hovedkortbrett, 100% aluminiums konstruksjon, bra luftgjennomstrømning og alle skruehull har stål innsatser slik at man ikke skrur rett i det myke aluminiumet. Kabinettet er ikke like bra som PC-V1000, men i og med at det koster 40% mindre så er det pretty close. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tror nok du vil bli meget fornøyd med det Chieftec-kabinettet, det er jo tungt, men det er solid, har bra løsninger, og er et gjennomført bra kabinett Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 denne er veldig bra da billig og der er LIAN LI!!!!! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND jeg har mest lyst på denna,og jeg erfarene med chieftec miditower det blir for smått så jeg tenkte meg denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75USB Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 denne er veldig bra da billig og der er LIAN LI!!!!!http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7ASCAND jeg har mest lyst på denna,og jeg erfarene med chieftec miditower det blir for smått så jeg tenkte meg denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC75USB Hvis du ikke fikk det med deg: Han har allerede bestemt seg for Chieftec Mesh midi-tower Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 de er stille! de er lagd av kvalitet ! de er anonyme.. de heter : Chieftec Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 de er stille! de er lagd av kvalitet ! de er anonyme.. de heter : Chieftec De er enkle! De er tunge! De bråker vis du byttere viftene i noen som bråker.. De er : Chieftec Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 lol nesten sant, cheiftec er en tung tanks, støy fra alle kanter, men et kabinett som er greit og modde! etter og ha den første chieftecen midiower, i 3 år tror jeg! er egentlig misfornøyd! lite og tungt, trolig med deler så veier den 20 kg tror jeg! og dra med den på lan er nesten flaut! egentlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå