Master Casemod Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jeg har opplev at når jeg har logga meg inn på brukern min så bruker pcen litt tid på å komme igang. internettikonet nederst til høyre i den lille baren feksempel bruker et par minutter på å komme igang, samt at Norton står at er disablet. hva kan jeg gjøre for at det skal ta kortere tid? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Formatér hovedpartisjonen og legg inn windows på nytt. (om du bruker windows) Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 ingen andre måter? formaterte for ca 2 måneder siden da Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kjøre scan med antispywareprogram som adaware. Hvis det ikke hjelper så bør du formatére. Hvor lenge er det siden du gjorde det sist? Lenke til kommentar
schwami Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sjekk også hvor stor mappen for din profil er, det ligger på "documents and settings", bare høyreklikk og velg egenskaper... Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) 250megabytes er det mye? det er 2-3 måneder siden trur jeg sist jeg formaterte. Endret 4. august 2005 av Master Casemod Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 det er ikke så mye nei. selv har jeg 1,5gig der. åssen ram har du da? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 hehe. nå funker det igjen. var bare hardisken^^ Lenke til kommentar
akhtarw Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva var det du gjorde for å fikse problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå