ka1ser Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis jeg sletter savegamene på ett GBA spill, er det noe mulighet for å få de tilbake? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg tror ikke det. Men det fins jo saves du kan laste ned fra nettet. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jaokei.. Søskenbarnet(4år) mitt har sletta savegamesa på storebrorns(8år) DS' spill, er litt usikker på hvilket spill. Trenger jeg bare en vanlig usb kabel da? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg tror det går an med Action Replay/Gameshark. Bl.a på www.gamefaqs.com så fins det saves. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Trenger jeg bare en vanlig usb kabel da? Nei, DS har ingen USB utgang(det er jo ingen PSP ) Så man må nok kjøpe ekstra utstyr, tror man trenger gameshark eller action replay... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Konkrete spørsmål som ikkje krever nokon diskusjon for å få svar på skal under Spørsmål og svar - Konsoll, ikkje Diskuter spill og tilbehør - Konsoll. Tråd flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå