LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gi tilbakemelding når du har sett noen av filmene i SciFi, da Lars, og si om det er noe å satse på Jeg MÅTTE se Santa Claus Conquers the Martians (1964) i går. Stakkars Hanne, hun hadde det vondt. I mine øyne så er det en fantastisk film. (MST3K-versjonen er dog hakket bedre. ) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Gi tilbakemelding når du har sett noen av filmene i SciFi, da Lars, og si om det er noe å satse på Jeg MÅTTE se Santa Claus Conquers the Martians (1964) i går. Stakkars Hanne, hun hadde det vondt. I mine øyne så er det en fantastisk film. (MST3K-versjonen er dog hakket bedre. ) Fantastisk kommentar til den filmen: Is there a "0" rating available? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da var jeg på platekompaniet og kjøpte SciFi og Horror-pakken Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19...um=1&Catg=14650 Ser ut som at noen prøver å gjøre profitt av dette tilbudet selv. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da var jeg på platekompaniet og kjøpte SciFi og Horror-pakken De pakkene er jo gull verdt for oss som liker MST3K. De er fullstappet med MST3K-klassikere. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19...um=1&Catg=14650 Ser ut som at noen prøver å gjøre profitt av dette tilbudet selv. Litt tragisk... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 Hva er MST3K? Skjønner at det blir Mystic, men er det en Tv-serie eller noe? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 MST3K (Mystery Science Theater 3000) er tidenes beste TV-serie http://www.imdb.com/title/tt0094517/ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Da var jeg på platekompaniet og kjøpte SciFi og Horror-pakken De pakkene er jo gull verdt for oss som liker MST3K. De er fullstappet med MST3K-klassikere. Vel, de mangler det viktigste med MST3K (Croooooowe). Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Litt tragisk... Da har du ikke sett dette, personen har lett tjent ca. 3500 kroner på folk som ikke gjør research :!: Endret 9. august 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Litt tragisk... Da har du ikke sett dette, personen har lett tjent ca. 3500 kroner på folk som ikke gjør research :!: Han har faen meg solgt sånne DVD-bokser som varmt hvetebrød jo! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Noen med QXL-brukere burde skrive en kommentar og advare folk Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 NB! Vi gjør oppmerksom på at det IKKE er tillatt å xxxxxx xxxxx xxxxx, eller opplyse om produktpriser fra andre handelssteder. Brudd på dette vil føre til umiddelbar utestengelse uten varsel fra QXL. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 produktPRISER, noen kan fortelle hvor mye profitt han har i stedet. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Jeg har kjøpt scifi og horror-pakkene... Kan noen ramse opp de filmene man burde få med seg? gidder ikke å sa absolutt alle... Takker Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Navitas87: Under horror er "Bela Lugosi" en god pekepinn. Jeg anbefaler deg å se Hercules-filmene i sci-fipakken. Rett og slett fantastisk. anyways: www.imdb.com and www.badmovies.org are your friends. Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Ehh, er det den samme pakka denne karen selger på QXL for 1500 spenn!?!? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Ehh, er det den samme pakka denne karen selger på QXL for 1500 spenn!?!? Hvis du leser listen ser du at han selger denne pakken, i tillegg til ca 100 andre filmer. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Det var et bra tilbud da! Hmmm. Har jeg nok penger tro....? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå