Gå til innhold

50 filmer for 200 kroner - Knalltilbud!

Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at det er snakk om gamle filmer og opptill 3-4 filmer per disc. Ikke tro at pakken er overlastet med ekstramateriell, THX/DTS-lyd og lignende. Men, hvem bryr seg når den inneholder:

The Brain That Wouldn’t Die

Metropolis

Invisible Ghost

Carnival of Souls

The Little Shop of Horrors

Nosferatu

Night of the Living Dead

OG MANGE andre klassefilmer. Jeg eier faktisk ikke denne selv, men har sett den hos en kamerat som kjøpte den sørafor. Håper Platekompaniet i Trondheim tar den inn. :\

Lenke til kommentar

Da er den bestilt! Gleder meg som en julegris, og nei, jeg forventer meg ikke "The making of's", "Behind the scenes" og slikt, siden jeg sjeldent ser det alikevell, og finner det mindre interresant en filmen. 30 kroner i frakt er heller ikke allverdens, for de som er interresert i pakken. 229,- tilsammen for 50 film, i mine øyne en ganske bra deal ^^

Lenke til kommentar
Dette var interessant. Er Matrial Arts og Mystery Classics noko å satse på?

Martial Arts pakken har hvertfall Street Fighter, som er en 9/10 film for meg. Problemet med disse filmene er at mange er antageligvis dubbet og har ikke orginalt lydspor. Filmene er nok for det meste bare piss, men de kan jo være morsomme å se alikevel. Skal kanskje prøve meg på den litt senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...