Passasjer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Trenger svar, holder på å bestille Sjekk her! Endret 5. august 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er faktisk ikke noe humbug. Bestill den du, det er et røverkjøp. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er det ikke en lignende pakke med 50 SciFi classics også? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hot damn and his mother! I'm off to buy... De har flere versjoner og, men denne så best ut. (Kjøper selvfølgelig de andre etterhvert, men denne først.) Takk for hjelp Lars, håpet du skulle komme Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Husk at det er snakk om gamle filmer og opptill 3-4 filmer per disc. Ikke tro at pakken er overlastet med ekstramateriell, THX/DTS-lyd og lignende. Men, hvem bryr seg når den inneholder: The Brain That Wouldn’t Die Metropolis Invisible Ghost Carnival of Souls The Little Shop of Horrors Nosferatu Night of the Living Dead OG MANGE andre klassefilmer. Jeg eier faktisk ikke denne selv, men har sett den hos en kamerat som kjøpte den sørafor. Håper Platekompaniet i Trondheim tar den inn. :\ Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den er på Platekompaniet i Trondheim nå. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 50 eldgamle filmer med latterlig lyd og bildekvalitet da.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den er på Platekompaniet i Trondheim nå. Da skal den kjøpes i morgen. Takk for tipset. Kurt P: Vel, ikke alle filmer trenger å være en orgie i lyd og lys. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vel, ikke alle filmer trenger å være en orgie i lyd og lys. That seems to be the popular opinion... Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jøss. Den skal bestilles gitt! Takk for tipset Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vel, ikke alle filmer trenger å være en orgie i lyd og lys. That seems to be the popular opinion... Jaja, jeg for en kunne ikke brydd meg mindre når man må ut med snaue 4,- per film. ^^ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Da er den bestilt! Gleder meg som en julegris, og nei, jeg forventer meg ikke "The making of's", "Behind the scenes" og slikt, siden jeg sjeldent ser det alikevell, og finner det mindre interresant en filmen. 30 kroner i frakt er heller ikke allverdens, for de som er interresert i pakken. 229,- tilsammen for 50 film, i mine øyne en ganske bra deal ^^ Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Takk for tipset bestillte jeg å nå Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) flere slike pakker: http://www.platekompaniet.no/sok.asp?frmqu...pe=all&x=16&y=3 EDIT: Må bestille meg noen slike pakker. Endret 5. august 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *sette kaffen i halsen* LOVE Registrerer meg på Platekompaniet jeg. Må ha den pakken der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Dette var interessant. Er Matrial Arts og Mystery Classics noko å satse på? Amazon har fleire slike pakker: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search...7191895-1452631 Endret 5. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan man ikke handle i post oppkrav? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette var interessant. Er Matrial Arts og Mystery Classics noko å satse på?Amazon har fleire slike pakker: http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search...7191895-1452631 Tror absolutt at Matrial Arts er noe og satse på! Det er mange av de beste skuespillerene innen sjangeren med! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Dette var interessant. Er Matrial Arts og Mystery Classics noko å satse på? Martial Arts pakken har hvertfall Street Fighter, som er en 9/10 film for meg. Problemet med disse filmene er at mange er antageligvis dubbet og har ikke orginalt lydspor. Filmene er nok for det meste bare piss, men de kan jo være morsomme å se alikevel. Skal kanskje prøve meg på den litt senere. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 *sette kaffen i halsen* LOVE Registrerer meg på Platekompaniet jeg. Må ha den pakken der. Var den pakken jeg tenkte på lenger opp i tråden ja! Sto faktisk omtalt i lederen i "Grimmy" for ett par nr. siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå