pessimisten Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 har problemer med noen filmer som jeg har på pc'en fordi når jeg prøver å spille de av blir de spilt opp ned. er det en codec e må bruke eller nooe jeg kan gjør for å snu bildet på de filmene??? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Lastet ned fra nettet? Da er det nok filmer som filmselskapene selv legger ut så de som laster ned skal kaste bort tiden sin på å laste ned ubruklige videofiler. Skal gå an å snu de i redigeringsprogram, men det tar laaaaaaang tiiiiid........ Kjappere å laste ned en annen versjon av filmen :!: Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 fillern, fikk noen filmer av en venn på pc'en (menace to society osv. men han får de rikti vei ) Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hmm... Kankje han har en plug-in som snur bildet i avspilleren han bruker!!? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 hmm... Kankje han har en plug-in som snur bildet i avspilleren han bruker!!? kansje.............hakke peil, han e i italia nå så e kanke spør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå