hojo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei!! Denne topic er først og frems rettet til telio kuner og andre som kjenner til deres system!!! Jeg mottok min ip adapter fra telio i dag. jeg plugget i adapteren i min ruter "ZyXEL prestige 650HW" og en analog telefon i tlf utgangen på adapteren. Jeg tok av røret og ingen respons. så jeg ventet bare i ca 5 minutter også hadde jeg sumetone. Jeg ringte for å teste tjenesten og alt var som det skulle. men ca etter en halv time så skulle jeg ringe på ny. Jeg tok av røret for å ringe på nytt, men der var det ikke noe summetone ikke noe sus heller, så jeg tok da å plugget ut strøm tilførselen til adapteren og inn igjen uten resultat. Indikator lampa på Routeren min lyste heller ikke. ACT lampa på adapteren lyser konstant mens status lampe lyser/blinker ikke i det heletatt. Jeg har prøvd å taste inn **** på telefonen for å komme inn på en meny, men det virker rettog slett som at adpteren er helt DØ! Hva tror dere!!!!! EDIT: sikkert noen skrive feil, ble skrevet i all hast! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg tror du bør ta kontakt med Telio! Lenke til kommentar
Arne Nåtedal Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 sikkert noen skrive feil Du har ihvertfall selv ironi.... Psst! "Adapter" er intetkjønn, derfor heter det "et adapter". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå