NightKeeper Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Til dere som syntes Leeroy var morsom, da har dere ikke sett denne! http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=4568 Lenge siden jeg har ledd så godt! Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Laster ned nå........... edit: Får min komentar senere Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 haha! så enkelt, men likevell så, ja, morsomt nice one Lenke til kommentar
andiss Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 LOL. Seriøst kjønner ikke hvor lame humor man kan ha. Den helt grei, Greier ikke virkelig å le av noen som prøver og immitere Leeroy. Den ekte Leeroy filmen med han som tar igjen for en hunter tok Fellstriker hans. Når han ninjalooter i MC. Det er morsomt , men ikke som dette. Det blir så teit når tre venner skal lage film med lvl 1 og at en ninjalooter Bootsa han. 4/10 får den av meg Edit: Kan ikke poste alle videoer man (selv ) syntes er Morsom på Forumet. Da foreslår jeg at moderator lager en nytt topic med " World of warcraft humoristiske videor " eller noe sånt. Edit: skrivefeil Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ja, det er heilt teit humor, men likevell. Godt ikke alle har samme syn på slike filmer. Finnes det ikke en tråd hvor alle slike linker til filmer er samlet? Og dessuten var ikke Leeroy ninjalooter, men en som whipet groupen sin i UBRS, synd. Endret 4. august 2005 av Sykkel Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Syntes filen var dritt kjedelig, poenget med den var? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 LOL. Seriøst kjønner ikke hvor lame humor man kan ha. Den helt grei, Greier ikke virkelig å le av noen som prøver og immitere Leeroy. Den ekte Leeroy filmen med han som tar igjen for en hunter tok Fellstriker hans. Når han ninjalooter i MC. Det er morsomt , men ikke som dette. Det blir så teit når tre venner skal lage film med lvl 1 og at en ninjalooter Bootsa han. 4/10 får den av meg Edit: Kan ikke poste alle videoer man (selv ) syntes er Morsom på Forumet. Da foreslår jeg at moderator lager en nytt topic med " World of warcraft humoristiske videor " eller noe sånt. Edit: skrivefeil Hehe, her klager du på meg, så tar du feil så det holder også... Leeroy er han som wiper med vilje i UBRS...dette er en parodi på ninjalootfilmen fra MC der han tar hevn på guilden.....en genial parodi sådan... Du må dog ha spilt en stund WoW hvis du skal finne det morsomt Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Syntes filen var dritt kjedelig, poenget med den var? Sannsynligvis på en eller annen måte gjøre narr av ninjalooting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Haha, jeg synes faktisk denne var god - kort og søt. Jeg lo iallefall. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 :!: Drittmorro, særlig når han heartstona rett ved siden av dem :!: Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har dere link til hva denne ble parodiert av? Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har dere link til hva denne ble parodiert av? Tror det er denne Lenke til kommentar
Pug Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Ahah, denna var jo ganske kul Lenke til kommentar
X672 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hehe, morsom den fekk faktisk "Hide of the Beast" ninjaed idag, det var group loot på bossen og så etter han var dø, tok leader og satte den på master loot og vennen hans skinna bossen, tok "Hide of the Beast" og hearted... Hide of the Beast = 1600-2000G på min server Lenke til kommentar
Canute Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sitter å ler så jeg griner. Mest pga når han bruker hearthstone så lander han sånn ... rett ved siden av dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 LOL :!: Ler så jeg griner. Heartstone 2m unna også. :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 "WHAt THE -!? I'M GONNA KILL YOU!! Uh, wait.. He hearth'd!" :!: Lenke til kommentar
Exxonsen Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hm... hva bruker dere til avspilling? Filmen er j... uklar m Win MEdia og DivX Player. På førehand takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå