Gå til innhold

The Most HORRIFIC Act of Ninja Looting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL. Seriøst kjønner ikke hvor lame humor man kan ha.

Den helt grei, Greier ikke virkelig å le av noen som prøver og immitere Leeroy. Den ekte Leeroy filmen med han som tar igjen for en hunter tok Fellstriker hans. Når han ninjalooter i MC. Det er morsomt , men ikke som dette. Det blir så teit når tre venner skal lage film med lvl 1 og at en ninjalooter Bootsa han.

4/10 får den av meg

Edit: Kan ikke poste alle videoer man (selv ) syntes er Morsom på Forumet. Da foreslår jeg at moderator lager en nytt topic med " World of warcraft humoristiske videor " eller noe sånt.

:thumbup:

Edit: skrivefeil

Lenke til kommentar

Ja, det er heilt teit humor, men likevell. Godt ikke alle har samme syn på slike filmer. Finnes det ikke en tråd hvor alle slike linker til filmer er samlet? :roll:

Og dessuten var ikke Leeroy ninjalooter, men en som whipet groupen sin i UBRS, synd.

Endret av Sykkel
Lenke til kommentar
LOL. Seriøst kjønner ikke hvor lame humor man kan ha.

Den helt grei, Greier ikke virkelig å le av noen som prøver og immitere Leeroy. Den ekte Leeroy filmen med han som tar igjen for en hunter tok Fellstriker hans. Når han ninjalooter i MC. Det er morsomt , men ikke som dette. Det blir så teit når tre venner skal lage film med lvl 1 og at en ninjalooter Bootsa han.

4/10 får den av meg

Edit: Kan ikke poste alle videoer man (selv ) syntes er Morsom på Forumet. Da foreslår jeg at moderator lager en nytt topic med " World of warcraft humoristiske videor " eller noe sånt.

:thumbup:

Edit: skrivefeil

Hehe, her klager du på meg, så tar du feil så det holder også...

Leeroy er han som wiper med vilje i UBRS...dette er en parodi på ninjalootfilmen fra MC der han tar hevn på guilden.....en genial parodi sådan...

Du må dog ha spilt en stund WoW hvis du skal finne det morsomt :)

Lenke til kommentar

hehe, morsom den :)

fekk faktisk "Hide of the Beast" ninjaed idag, det var group loot på bossen og så etter han var dø, tok leader og satte den på master loot og vennen hans

skinna bossen, tok "Hide of the Beast" og hearted...

Hide of the Beast = 1600-2000G på min server

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...