Gå til innhold

Leadtek Winfast Geforce 3 billigutgave......

joma

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leste i det nyeste Incite Pc games at det er kommet en billig utgave av et av de beste geforce 3 kortene (1600kr) Det heter Winfast Geforce 3 Ti-500 TD.

Er dette kortet noe bra? I bladet står det at det er et fantastisk tilbud... Er det det? vet noen om hvor man få tak i det?

hilsen

Jon Magnus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så geforce 4 kortet du snakker om er bedre+ at det koster like mye? Hvor kan jeg finne det?

Det står i Incite at geforce 3 kortet til leadtek har vunnet mange designpriser. Merkelig at det står det er så bra når man kan få et geforce 4 til samme prisen og er bedre......

Lenke til kommentar

det står også at geforce 3 kortene kan tilby nesten like mye kraft som et geforce 4 kort til 4000kr. Geforce 4 tilbyr bare en finjusterg av brikke, ram og anti-aliasing. det står også at selv de billigste geforce 4 brikkene koster mer en dette kortet, og at ikke de er like kraftige.....Da høres det litt rart ut med geforce 4 ti4200 til samme pris, og at det skal være bedre.....

Lenke til kommentar

http://www.tomshardware.com/graphic/02q2/0...0418/index.html

Oversikten over viser at TI4200 er noe raskere enn TI500.. Men denne forskjellen kan variere noe utfra merke/modell (Kvalitet på RAM, Core og Mem hastighet o.l..) Men til samme pris ville jeg nok gått for et TI4200 kort. Da får du jo siste versjon av GeForce brikka også..

Et søk i google på dette Leadtek kortet ga en del reviews fra November i 2001, så dette kortet vel egentlig "utgått på dato" i dataverden :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...