ZerBox Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg gjorde noe jeg treger på med Linux, å jeg klarer ikke å ordne det. Er en liten filleting. Sitter med RedHat 7.3 Jeg fjernet linjen på hovedpanelet hvor programmene legger seg når jeg minimerer de, så nå må jeg bruke alt tab for at jeg skal finne programmene jeg har minimert. Noen som vet hvordan jeg får den tilbake? (Ja, jeg er nybegynner på Linux:P Jeg installerte linux for første gang igår... [ Denne Melding var redigert av: ZerBox på 2002-08-04 13:26 ] Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Nå har jeg ikke brukt redhat ELLEr X-server på ur_lenge_ men jeg tror du snakker om den pageren som ligger på den nederste linja? Og du bruker sikkert Gnome? Da er det vel bare å høyreklikke på den linja som det mangler skulle være, velge Panel (kanskje det står på norsk.. ikke vet jeg), og noe som er i duren "pager" ellernoe. I værste tilfellet så tester du bare det som du kan velge der. (Du kan fjerne de ifra linja, flytte dem fram og tilbake på linja vedå høyreklikke). Lek og lær =) Surrer jeg eller er jeg på rett spor? (I så fall er det et under.. husker jeg rota med Gnome for lenge sia =) -Dante Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Ja, jeg kjører gnome og Norsk, men finner ikke det du beskrev... Har testen nesten alt inne under Panel Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Ja, jeg kjører gnome og Norsk, men finner ikke det du beskrev... Har testen nesten alt inne under Panel Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 My bad then =) -Dante Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 PEBCAK Du leter etter "taskbar" eller noe slikt. Instruksene til Dante var relativt korrekte. Jeg har _heller_ ikke brukt X på noen månder nå, men akkurat det der er ikke vanskelig å fikse. Bare lete litt. Forresten: når du lager poster, vær så snill å ha litt mer hensiktsmessige Emne felt. Et emne som beskriver problemet (ala "Taskbaren forsvant" eller "Ser ikke minimerte programmer") gir mye mer mening og lar folk lese kun de postene man har interesse av eller føler man kan svare på. Når du ikke beskriver problemet er det mange som ikke gidder å lese posten din i det heletatt også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå