larsg Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Kjøpte Worms4 på DVD hos Spaceworld i dag. Pakket den ut av forseglingen , innstallerte og skulle starte spillet , da spør den etter CD-KEY , men det står da for F... ikke noen cd-key noen steder på pakka,plate eller manualen.Eller er det jeg som er blitt blind? Noen som har dette spillet og har funnet cd-key ? Hvor står den i tilfelle ? Lars Endret 5. august 2005 av larsg Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har du sjekket om det er noe alla HL2? Att du må hente CD keyen på nett? Lenke til kommentar
larsg Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Det var jo en ide , sjekker det i morgen. Lenke til kommentar
larsg Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Kontakta Codemasters i England , de sa det skulle ligge ett løst ark med koden i boksen , men det gjorde det jo ikke.De ga meg ny kode på 2 minutter når jeg sendte de serienummeret på dvd`n.Utrolig service , alt var i orden 5 minutter etter att jeg gjorde forespørselen på deres webside under support. Er vel noen på Spaceworld som har rappa koden , eller de som har trykket opp dvd platene som har glemt å legge i cd-key arka..... Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå