luser32 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvordan får man siden til å bli lengre ettersom man poster flere nyheter/poster/artikler på siden? Jeg får det ikke til, hos meg går bare teksten fra nyhetene over det nederste av siden og fortsetter nedover, uten at bakgrunnen til "nyheter" følger etter. Er det noen som vet hvordan man fikser dette? Er det bare et enkelt script eller er det mer tungvint? Lenke til kommentar
nthing Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skjønner ikke helt hva du mener... kan du beskrive litt mer? Lenke til kommentar
0lav Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Eller link til siden så vi får se? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dette har ingen ting med PHP å gjøre, flyttes til WSD. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 En link slik at man kan få se på kildekode hadde vært ideelt ja. Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hmm, skal prøve å forklare nærmere, har ikke noe kode for det enda... Ta for eksempel forumet her... Om det bare er en post i en topic, vil ikke siden gå så langt ned, bare til bunnen av "venstresiden", med kategorier banner o.s.v Nederst kommer footeren. Om det kommer flere poster i denne topicen, vil footeren fortsatt ligge under alle postene, og siden har blitt lengre, men hos meg, går bare teksten, eller om det hadde vært et forum: postene "over" footeren og fortsetter lengre nedover uten noen ordentlig bakgrunn. Jeg vil gjerne vite hvordan footeren, menyen til venstre(og høyre) osv. blir lengre/kommer lengre ned ettersom det kommer flere poster/nyheter på siden. Var det bedre å forstå? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 element{ height: 100%; min-height: noe; height: auto !important; } Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hotstian; evt. berre slik: element { _height: 100%; min-height: 100%; } Lenke til kommentar
luser32 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Nydelig:) Det funka, Tusen takk gutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå