ddebono Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei, Har hatt Telenor online ADSL før og byttet til NextGenTel. Dette ønsker jeg å avslutte siden de ikke støtter bruk av privat firewall/router. Har satt opp IP-passtrough, men da fikk jeg problemer med NextPhone :-( Søker en god leverandør av bredbånd som støtter enten separat modem, eller bridge funksjonalitet. Har en meget god router/firewall som jeg vil benytte. Noen forslag ? Og også en god leverandør av IP telefoni. Ingen tellerskrittkostnad. Hva med SHDSL kontra ADSL? Driver et firma hjemmefra, og vil ha mulighet for at andre kobler seg via VPN for fjernjobbing. Ønsker ikke tilbakemeldinger ala "NGT sucks" osv, men konstruktive meldinger. Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har selv ip-telefon fra Telio og er godt fornøyd. De har gratis tellerskritt til det meste av vest-Europa og Amerika. De fleste andre leverandører har kun gratis tellerskritt i norge eller norden. Sjekk www.telio.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå