kevlar89 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som kan anbefale minne etter disse spec'a:1mb- 2mb hadde jeg tengt, max 2000kr Lenke til kommentar
NavaN Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hvis du tenker på ram, ville jeg kjøpt Crosair Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hvis du tenker på ram, ville jeg kjøpt Crosair Hvilet minne anbefalte du? ----------------------------- http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780 Dette er noe av det beste minne du kan få til socket 939 (som jeg ser i en annen post at du skal ha). http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301825&cks=PRL Her har du 2048 Mb med vanlig Value minne. Hvis du skal klokke, så velger du det første alternativet, hvis ikke så velger du 2048 Mb. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis du skal ha value for money, og ikke kan bruke mer enn 2000,- ville jeg gått for disse! De er på 2GB og lave timings ved DDR400. Mye positivt ute å går om dem Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 1gb er mer en nokk da vill jeg anbefale 2 stk corsair funker bra på AMD chipsett har slike selv.. er fornøyd Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 1gb er mer en nokk da vill jeg anbefale 2 stk corsair funker bra på AMD chipsett har slike selv.. er fornøyd OCZ brikkene er bedre... ----------------- KimmiK: De brikkene såg skikkelig bra ut. Veldig bra valg. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 1gb er mer en nokk da vill jeg anbefale 2 stk corsair funker bra på AMD chipsett new_yes.gif har slike selv.. er fornøyd new_yes.gif Ikke for meg, og heller ikke for folk som spiller BF2 BaX, ja skulle gjerne kjøpt dem selv jeg (var på nippet), men da netshop hadde tilbud på OCZ ram i forrige uke, slo jeg til på dem heller (de er desverre ikke på tilbud lenger) Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 KimmiK: Går de ram brikkene dårlig på BF2,,,,jeg hadde tenkt å spille BF2 lett med den nye pc'n. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 KimmiK: Går de ram brikkene dårlig på BF2,,,,jeg hadde tenkt å spille BF2 lett med den nye pc'n. Hvis du tenker på Patriot brikkene, så vil de fungere som olje i rusten maskin for BF2 2GB er vitamin innsprøytning for BF2 uansett merke, de er absolutt et godt kjøp for så lav pris og stramme timings på 1 GB brikker Lenke til kommentar
kevlar89 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Ja, det var de jeg tenkte på ja. Passer de på dette Hovedkorte da: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306274&s=sc Lenke til kommentar
Nordahl89 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 1gb er mer en nokk da vill jeg anbefale 2 stk corsair funker bra på AMD chipsett new_yes.gif har slike selv.. er fornøyd new_yes.gif Ikke for meg, og heller ikke for folk som spiller BF2 BaX, ja skulle gjerne kjøpt dem selv jeg (var på nippet), men da netshop hadde tilbud på OCZ ram i forrige uke, slo jeg til på dem heller (de er desverre ikke på tilbud lenger) kjører bf2 lett jeg.. d som stopper meg er skjermkorte(6600gt ) , 1024mb ram er nokk til bf2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå