Gå til innhold

Noen som kan anbefale minne, bra og billi

kevlar89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvis du tenker på ram, ville jeg kjøpt Crosair :yes:

Hvilet minne anbefalte du? :roll:

-----------------------------

http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3780

Dette er noe av det beste minne du kan få til socket 939 (som jeg ser i en annen post at du skal ha).

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301825&cks=PRL

Her har du 2048 Mb med vanlig Value minne.

Hvis du skal klokke, så velger du det første alternativet, hvis ikke så velger du 2048 Mb.

Lenke til kommentar
1gb er mer en nokk da vill jeg anbefale 2 stk corsair funker bra på AMD chipsett new_yes.gif har slike selv.. er fornøyd new_yes.gif

Ikke for meg, og heller ikke for folk som spiller BF2 :cool:

BaX, ja skulle gjerne kjøpt dem selv jeg (var på nippet), men da netshop hadde tilbud på OCZ ram i forrige uke, slo jeg til på dem heller (de er desverre ikke på tilbud lenger) :)

Lenke til kommentar
KimmiK: Går de ram brikkene dårlig på BF2,,,,jeg hadde tenkt å spille BF2 lett med den nye pc'n.

Hvis du tenker på Patriot brikkene, så vil de fungere som olje i rusten maskin for BF2 :) 2GB er vitamin innsprøytning for BF2 uansett merke, de er absolutt et godt kjøp for så lav pris og stramme timings på 1 GB brikker :cool:

Lenke til kommentar
1gb er mer en nokk da vill jeg anbefale 2 stk corsair funker bra på AMD chipsett new_yes.gif har slike selv.. er fornøyd new_yes.gif

Ikke for meg, og heller ikke for folk som spiller BF2 :cool:

BaX, ja skulle gjerne kjøpt dem selv jeg (var på nippet), men da netshop hadde tilbud på OCZ ram i forrige uke, slo jeg til på dem heller (de er desverre ikke på tilbud lenger) :)

kjører bf2 lett jeg.. d som stopper meg er skjermkorte(6600gt :hrm: ) , 1024mb ram er nokk til bf2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...