steffis_11 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei. Når jeg skal åpne en film i Media Player og andre videoprogrammer (Quick Time, Winamp, MP Classic osv), så fryser PC`n fordi programmet tar 95-98% av CPU. Jeg har vel noe adware...? Jeg bruker desse besjyttelsesprogrammene: Microsoft AntiSpyWare, AVG Anti Virus og Ad-Aware. Dette er adware som Microsoft AntiSpyWare finner ved oppstart: "Windupdate", "180searchassistand". Husker ikke hva de andre heter... Noen som vet hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 At flmer fryser er vanligvis at videofilen er korrupt. Last ned Videolan ,og prøv den.. Hvis ikke, må du nok laste ned filmen din på nytt.. Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Problemet gjelder absolutt alle filmar. Inklusive de jeg ser på internett... Lenke til kommentar
steffis_11 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg kan nok ikke formatere... Noen andre som vet noe? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Last ned et annet virus program f.eks Avast. Ingen virus programmer tar alt. Så det er stor sjanse for at du har virus eller noe annet dritt på maskinen selv om du kjører AVG og AdAware. Husk å avinstallere andre virusprogrammer mens du før du installerer Avast. Ingen maskiner er glad i flere virus programmer samtidig. www.avast.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå