Øyboer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jeg har klokket min p4 prescott fra 3 til 3.5 Ghz. Normalt skal DDR Clock være 400 men den stiger ettersom jeg klokker høyere (den er nå på 466) jeg kjørte prime95 og fikk en fatal error etter kort tid, og tenker at alt kanskje går normalt hvis DDR Clock bare kunne holde seg på 400 (433 går vel også greit) når jeg ser på DRAM Frequency i bios står denne på auto(det er derfor DDR Clock stiger når jeg klokker) Når jeg trykker på DRAM Frequency kan jeg velge hvilken Mhz jeg vil bruke og blant valgene er 400 som er normalt (default er auto) det jeg lurer på da er om det går greit å sette DRAM Frequency på 400 slik at den holder seg der etter hvert som jeg klokker uten at det skjer noe "gæli" Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det går fint ja, men man får jo bedre ytelse dersom den står på auto. Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 hmm, fant ut at hvis jeg stiller den på 400 kan jeg ikke øke fsb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå