embark Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Heisann. Kjøpte meg en Packard Bell FunKey 1GB mp3-spiller på tirsdag hos Elkøp til 799kr. Og jeg har et lite spørsmål. Går det ikke an å se hvilken sang som spilles? Jeg ser bare tiden og nummeret på sangen. Synes det var litt kjedelig... Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Heisann.Kjøpte meg en Packard Bell FunKey 1GB mp3-spiller på tirsdag hos Elkøp til 799kr. Og jeg har et lite spørsmål. Går det ikke an å se hvilken sang som spilles? Jeg ser bare tiden og nummeret på sangen. Synes det var litt kjedelig... har du lagt inn navn på sangene a? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Sånn er det med en av mine mp3spillere også. Men jeg har mye lavere lagringsplass så jeg kan alle sangene og plaseringene utenatt. Så det blir ikke noe pes. Send mail til produsenten og spør. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Men kan det vere fordi jeg ikke har sånn "tag" greie på sangene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Hvis du ikke har id3tag på sangene kan nok dette være grunnen. Du får pøve å lage mp3tags og fortelle her hvordan det gikk. Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har denne spilleren selv, og det er dessverre ingen visning av filnavn eller ID3 tag, kun nummeret på sporet som spilles og spilletid Lenke til kommentar
gustav Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det fine med å handle på Elkjøp, er at du kan returnere varene innen 30 dager. Det ville jeg gjort med denne. Legg på noen få hundrelapper, så får du en bedre spiller. Les andre brukererfaringer her. Men hvis dette med displayet ikke er så viktig for deg, er det sikkert en ok spiller. Men med 1 GB er det jo mange sanger å holde styr på. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Send mail til produsenten og spør. de te riokke å anbefale... BAckard bell svarer ALRDI har prøvd å kontaktet de på minst 30 mail, og ingen har eg fått svar på... tar så vidt telefonen og. backard bell = Lenke til kommentar
bajazzo Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Support for Id3-tag er på plass i siste firmware. Packard Bell Forum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå