Gjest Slettet+130498 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hvor mye har skjermkortet å si på loadning i hl2? siden jeg spiller det en del så er det en ergelse vær gang LOADNING dukker opp på skjermen. det pleier å ta rundt 30 sekunder men dette værierer. har mitt radeon 9600pro kort mye å si på dette? eller så har jeg amd64 3200 = 2,2ghz 1 gb ram abit nf8 er det noen av de andre som sinker loadninga? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det kan vel ha noe å gjøre ettersom teksturer osv må loades inn i minnet i grafikkortet men jeg tror det går mest på CPU/RAM. Lenke til kommentar
Frezz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Hvor rask HD du har, har nok ganske mye å si på loadingen. RAM og CPU har også mye å si. Desto høyere kvalitet du kjører spillet i, desto lenger tid tar loadingen. Endret 5. august 2005 av Frezz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skjermkortet har lite å si. det er loading av textures og annet som må inn, men resten tar cpu og rambrikker seg av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå