Gå til innhold

PDA ASUS MYPAL 716 OG NORSK SERVICE

Anbefalte innlegg

Har brukt MyPal 716 i ca tre måneder. Fantastisk greie. Den kan alt og gjør alt.

MEN...

Jeg skriver på displayet med grafitti. Grunnen er at jeg har brukt PALM siden de kom på markedet, og skriver ca 85+90 tegn i minuttet på den måten.

Etter svært kort tid ble displayet repet kraftig opp i skriveområdet og til slutt oppstod den en sprekk (i alle fall nesten sprekk). Det fører til at det er mindre følsomhet i det området på skjermen og skriver jeg på tvers av sprekken blir det galt. Jeg får en kommando istedenfor en bokstav.

Sendte saken tilbake til Komplett. no men fikk den tilbake etter kort tid med betegnelsen OK. Noe den slett ikke er. Når jeg sier det til butikken sier de bare at mekansike feil erstattes ikke.

DETTE er bånn av service. En PDA som er beregnet for at masn skal skrive på skjermen må kunne tåle mer enn 3 måenders bruk før den er ubrukelig.

Jeg tok Komplett.no som en seriøs forhandler, men må nå revurder. OG ASUS sorry no deal fra nå¨av. :thumbdown::thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er svært fornøyd med komplett som forhandler. Jeg velger dem fremofor andre butikker selv om prisen kasnkje er noe høyre, for hos komplett vet jeg alltid at jeg får god service. Og skal noe gå galt, vet jeg at jeg får ny på garantien.

Men, det du sier er jo et typis slitasje tilfelle. Har du foressten bare brukt pennen som følger med til å skrive med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...