Gå til innhold

Drivere til Amilo pro !

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt på meg å reparere en laptop.. en Fujitsu Siemens (intel sentrino mobile technologi) Amilo pro V2000...

og etter formateringen var gjort skulle jeg installere drivere, og lasta ned nettverksdrivere fra www.fujitsu-siemens.com og prøvde å installere de, men jeg fikk ikke det til.

Jeg prøvde å ekstraktere rar filene (driverene kom ned i .rar format) og la windows lete etter driverene, men uten hell. Så lot jeg windows lete etter .rar filene men kunne ikke finne driverene likevel.

Windows versjonen som er på maskina er Windows XP professional coporate edition 2001, og SP 2 er installert, så jeg skjønner ingenting..

HJELP ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, her kommer hjelpen ! !

Gå på FSC sin driver side.

www.driver-cd.com , der trykker du på "software-download", og finer din modell. Altså Amilo Pro (sikkert v2000, eller v2020 etc). Velg alle drivere, og WinXP som plattform.

Maskinen laster da ned alle drivere, og installerer de automatisk. Enkelt og greit.

Eventuelt kan du bruke CD`en som kompisen din fikk med maskinen, den heter "Drivers&Utilities", der finner du og alle drivere, samt at du slipper nedlastingen !

Velbekomme !

Lenke til kommentar

Det er kun WLAN kortet som trenger driver, nettverkskortets(via RJ45) kontakt er det driver installert allerede. Om du får maskinen på nett med nettverksporten så kan du kjøre denne prosedyren, ikke noe problem....

Skal du gjøre det fra en annen maskin må du gjøre det manuelt, med nedlasting, utpakking , installering etc på hver driver.

Det positive med å ta det automatisk er at den også tar firmware til CDRW/DVD, og hotfix i WinXP og andre program som følger med maskinen.

Kontakt meg på msn : [email protected] om du lurer på noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...