Ueland Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I perioden 08:00 til 11:00 vil forum serveren være nede for en periode grunnet teknisk vedlikedhold. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Førstkommende ja. (i morgen) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flott ! Endelig 3 timer sommerferie..... :!: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noooes! Midt i den tiden da jeg har minst å gjøre på jobben Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det var på tide! Fikk nesten sjokk nå som det tok så lang tid. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Da var ting oppe å kjørte igjen, kommer dere over noe unormalitet så er det bare å si ifra her. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Ja, hvorfor har du skiftet tittel?? Kan jeg vennligst få tittelen: Noob --- Endelig oppe igjen, var redd jeg ikke rakk det før jobben! Endret 5. august 2005 av datating Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Beklageligvis ble det litt mer nedetid utover dagen. Det oppstod noen problemer i kjølvannet av dagens vedlikehold som forårsaket dette. Ting skal derimot være tilbake til normalt nå. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kan jeg vennligst få tittelen: Noob Eller "Village idiot" Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Beklageligvis ble det litt mer nedetid utover dagen. Det oppstod noen problemer i kjølvannet av dagens vedlikehold som forårsaket dette. Ting skal derimot være tilbake til normalt nå. Ueland som snubla borti tp-kabelen igjen ? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da var ting oppe å kjørte igjen, kommer dere over noe unormalitet så er det bare å si ifra her. En unormalitet? Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Beklageligvis ble det litt mer nedetid utover dagen. Det oppstod noen problemer i kjølvannet av dagens vedlikehold som forårsaket dette. Ting skal derimot være tilbake til normalt nå. Ueland som snubla borti tp-kabelen igjen ? Det var nok ingen Ueland i serverparken i dag nei. Problemet kom av programvare, ikke maskinvare. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Jeg holder meg på trygg avstand fra skumle servere, da jeg foretrekker å plage de på avstand. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg holder meg på trygg avstand fra skumle servere, da jeg foretrekker å plage de på avstand. Servere er skumle. De har en forbannelse over seg. Jeg har også en tendens til å snuble i TP-kabler, gjorde det i et serverrom i Forskningsparken et par ganger. Uansett, flott at det blir utført vedlikehold! Etter de siste oppgraderingene og øktene med vedlikehold har forumet blitt mye, mye raskere. Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hehe, snubla i eit par TP kabler selv i serverrommet til Bryne Ungdomsskule, MIDT i eksamen til 10.klasse... (jeg gikk i 9.ende den gangen) Gjett hvem som fikk skylda på seg for 80 elever sin halvferdige eksamen Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 en som fikk "kontrakt " på seg da.. Lenke til kommentar
valentino Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg har nettopp fått mye meldinger om at serveren ikke kan gjøre det jeg spør om fordi det er mye trafikk. Frontsidene til hw.no og overklokking.no fungerer utmerket og det er under 400 inne på forumet. Her dette noen sammenheng med oppgraderingen? Mvh. Valentino Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 jeg har nettopp fått mye meldinger om at serveren ikke kan gjøre det jeg spør om fordi det er mye trafikk. Frontsidene til hw.no og overklokking.no fungerer utmerket og det er under 400 inne på forumet. Her dette noen sammenheng med oppgraderingen? Mvh. Valentino samme her... forumet er helt ubrukelig akkurat nå Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene Feilmeldingen som oppsto var: Beklager, men serveren har for mye trafikk til å gjøre det du ber om. Prøv på nytt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå