Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei! Jeg lurte på om noen andre forgudet denne serien. Selv har jeg alle 4 seriene (3 VHS og 1 DVD) pluss Blackadder- Back and Forth på DVD som er en filmversjon av den siste blackadder episoden som ble laget i anledning tusenårsjubileet. Så jeg må si at jeg er (en av) norges største Blackadder fan. Dette er helt seriøst: Jeg har sett blackadder seriene ca. 80 ganger. Hver eneste en. Blir aldri lei. Og jeg har hatt de i en del år, men er det noen andre her? Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er jo absolutt en av de mer geniale seriene opp gjennom tidene, som ikke mister humoren sin selv om det er et par år siden seriene ble laget. Ler meg skakk når jeg ser det, like morsom hver gang. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Wazu.......Jeg elsker deg! ... ... Endret 4. august 2005 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Onkelen min hadde en gammel Ford Granada han kalte "Black Adder" Hadde til og med malt hele bila sort, og "Black Adder" med hvit maling på panseret. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Onkelen min hadde en gammel Ford Granada han kalte "Black Adder" Hadde til og med malt hele bila sort, og "Black Adder" med hvit maling på panseret. Er den bilen til salgs? (sikle,sikle) Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Black Adder er meget festlig. Jeg er såpass fan at jeg har hele 1 sesongen på pcen. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Den beste av seriene er Serie 3 synes jeg, hvis vi ikke tenker på Back and forth. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Onkelen min hadde en gammel Ford Granada han kalte "Black Adder" Hadde til og med malt hele bila sort, og "Black Adder" med hvit maling på panseret. Er den bilen til salgs? (sikle,sikle) Han vraket den et par ganger, tror jeg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Det burde vært forbudt å vrake sånne biler! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har lenge hatt lyst på den DVD boksen ja, selv om jeg har sett seriene på TV nok av ganger Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Min far (engelskmann) er muligens en utfordrer angående største Blackadder fan Han har selvfølgelig alt av materiale, julespesialer osv på VHS og DVD. Noen effekter fra seriene og bilde med Edmund, Baldrick og seg selv signert. Eplet faller i dette tilfellet heller ikke langt fra stammen, og jeg kan innrømme at jeg er en stor fan selv. Helt geniaaaaal serie med mye kølsvart engelsk humor. Endret 4. august 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Tror det er mulig å bestille fra england, men uten tekst selfølgelig, men det er ikke like morsomt med tekst for de oversetter det så forferdelig. Hør heller på teksten. Jeg måtte sikkert se seriene iallefall 5 ganger før jeg skjønte alle poengene så du må tenke over noen av setningene. Men etterhvert jeg fant ut mer, jo bedre ble det bare. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Min far (engelskmann) er muligens en utfordrer angående største Blackadder fan Han har selvfølgelig alt av materiale, julespesialer osv på VHS og DVD. Noen effekter fra seriene og bilde med Edmund, Baldrick og seg selv signert. Eplet faller i dette tilfellet heller ikke langt fra stammen, og jeg kan innrømme at jeg er en stor fan selv. Helt geniaaaaal serie med mye kølsvart engelsk humor. Jeg begynte nesten å grine når jeg leste dette. SIGNERT!? Smeeerte! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 har serien på dvd. koster jo ikke mer en 300kr. ontopic, hvilken tids epoke syns dere er kulest!! syns andre serien er kulest, med qeenie, den har også den kuleste versionen av theme sangen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Som sagt så er jeg størst fan av serie 3. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Syns sesong 1 er best, digger settingen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg anser meg selv som en superfan av Blackadder. Jeg har sett alle episodene mange mange ganger og ler så jeg hyler hver gang Noen effekter fra seriene og bilde med Edmund, Baldrick og seg selv signert. Det der kunne jeg ha drept for Endret 4. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Peri Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du får kjøpt alle blackadder episodene + 3 nummer av FHM for 219 kr her. http://uk.getit4u.com/v2/campaigns/no/fhm_...a_id=0000286511 Fant linken på dagbladet.no hvis noen tviler, bare refresh litt så kommer den. Den er også på imdb.com hvis du går inn på en film. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 HEY! Jeg har ikke Cristmas Carol !!! Jeg har syndet! Tilgi. Tilgi! Den må jeg kjøpe med en gang. Kan noen fortelle meg hvor den er billigst? (DVD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå