Gå til innhold

Noen som liker Blackadder/Sorte Orm?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurte på om noen andre forgudet denne serien. Selv har jeg alle 4 seriene (3 VHS og 1 DVD) pluss Blackadder- Back and Forth på DVD som er en filmversjon av den siste blackadder episoden som ble laget i anledning tusenårsjubileet.

Så jeg må si at jeg er (en av) norges største Blackadder fan.

Dette er helt seriøst: Jeg har sett blackadder seriene ca. 80 ganger. Hver eneste en. Blir aldri lei. Og jeg har hatt de i en del år, men er det noen andre her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min far (engelskmann) er muligens en utfordrer angående største Blackadder fan :p Han har selvfølgelig alt av materiale, julespesialer osv på VHS og DVD. Noen effekter fra seriene og bilde med Edmund, Baldrick og seg selv signert.

Eplet faller i dette tilfellet heller ikke langt fra stammen, og jeg kan innrømme at jeg er en stor fan selv. Helt geniaaaaal serie med mye kølsvart engelsk humor.

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar

Tror det er mulig å bestille fra england, men uten tekst selfølgelig, men det er ikke like morsomt med tekst for de oversetter det så forferdelig. Hør heller på teksten. Jeg måtte sikkert se seriene iallefall 5 ganger før jeg skjønte alle poengene så du må tenke over noen av setningene. Men etterhvert jeg fant ut mer, jo bedre ble det bare.

Lenke til kommentar
Min far (engelskmann) er muligens en utfordrer angående største Blackadder fan :p Han har selvfølgelig alt av materiale, julespesialer osv på VHS og DVD. Noen effekter fra seriene og bilde med Edmund, Baldrick og seg selv signert.

Eplet faller i dette tilfellet heller ikke langt fra stammen, og jeg kan innrømme at jeg er en stor fan selv. Helt geniaaaaal serie med mye kølsvart engelsk humor.

Jeg begynte nesten å grine når jeg leste dette.

SIGNERT!? Smeeerte!

Lenke til kommentar

Jeg anser meg selv som en superfan av Blackadder. Jeg har sett alle episodene mange mange ganger og ler så jeg hyler hver gang :lol:

Noen effekter fra seriene og bilde med Edmund, Baldrick og seg selv signert.

Det der kunne jeg ha drept for :lol:

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...