kenzky Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i evt kjøpe programvare hvor du kan spille poker o.l på lan med kunstige penger? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Lag dere et privat bord på www.holdempoker.com? Lenke til kommentar
kenzky Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Det må jo finnes et program/spill som du slipper å registrere deg på, men spille på for gøy. Ingen som vet om noen? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva med å ta med en kortstokk? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva med å ta med en kortstokk? Enig. Onlinepoker er rett og slett kjedlig i forhold til RL-poker. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ekte poker er det som teller. Kjøp heller et sett med chips. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kanskje litt Off topic, men noen som vet om noe sted på nettet hvor man kan spille poker uten å betale, altså kunstige penger? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 kanskje litt Off topic, men noen som vet om noe sted på nettet hvor man kan spille poker uten å betale, altså kunstige penger? www.pacificpoker.com Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) online suger, pga mening med poker/texaz hold'em er jo pokerfjes.. pokerfjes gjør poker mer spennende pga er det "bløff"? osv Endret 4. august 2005 av fox88 Lenke til kommentar
burnedmind Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) online suger, pga mening med poker/texaz hold'em er jo pokerfjes.. pokerfjes gjør poker mer spennende pga er det "bløff"? osv Verste forenklingen jeg har hørt på en stund. Nå har jeg spilt veldig lite live, men hittil foretrekker jeg online fordi tempoet er sånn 100 ganger kjappere. Endret 4. august 2005 av burnedmind Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I tillegg kan du fise høyt og jævlig uten at noen merker det! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I tillegg kan du fise høyt og jævlig uten at noen merker det! Og spille newd. "Sir, on behalf of the Tangiers, I'm going to have to ask you to leave." Whatever. Forbanna nazister. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 I tillegg kan du fise høyt og jævlig uten at noen merker det! LOL.... (*ja, fisehumor er faktisk litt morsomt innimellom *) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå