LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Black Eyed Peas??? Black Eyed Peas, Maroon 5, Pearl Jam, John Mayer Trio, Les Trois Accords, The Tragically Hip, Our Lady Peace, Trey Anastasio, Joss Stone and Beck??? /me ??? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mulig men etter Load ble alt ødelagt. Det er jo ikke Metallica lenger ihvertfall ikke med St. Anger. Herrejemini! hvorfor det? jeg synes ikke at St. Anger er så veldig dårlig jeg.. det er ikke det beste fra Metallica, men du kan heller ikke forvente at en utgivelse skal toppe den forrige.. St Anger er annderledes Metallica.. det er SINT Metallica.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Håhå, og det de lagde på 80-tallet var ikke sint? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mulig men etter Load ble alt ødelagt. Det er jo ikke Metallica lenger ihvertfall ikke med St. Anger. Herrejemini! hvorfor det? jeg synes ikke at St. Anger er så veldig dårlig jeg.. det er ikke det beste fra Metallica, men du kan heller ikke forvente at en utgivelse skal toppe den forrige.. St Anger er annderledes Metallica.. det er SINT Metallica.. syns st. anger er helt okey album.. er vel det mest ærlige albumet.. der alt legges på bordet liksom.. gir det en firer! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bedre med Metallica og Stones, enn Black Eyed Peas og Stones. Selv om ho dama i BEP er liiiitt penere enn Hetfield. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Håhå, og det de lagde på 80-tallet var ikke sint? Mye av det var igrunn mer i retning... ... EMO! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Håhå, og det de lagde på 80-tallet var ikke sint? Jo.. Kill 'Em All og Ride The Lightning var det.. jeg gir også St. Anger en firer.. hør på sangene, ikke sammenlign de med sanger fra tidligere album.. Lenke til kommentar
Amped Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stones kommer jo til Norge også da.. Vet noen når? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mye av det var igrunn mer i retning... ... EMO! :!: - selv om jeg syntes st.anger er et kjempe bra album. litt anderledes resten av metallica sine skiver, og veldig mye bedre. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Mamma fortalte meg om dette, artige saker. ka1ser: Lolz, morogutt. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Stones kommer jo til Norge også da.. Vet noen når? sommer neste år tror jeg.. etter det jeg har hørt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå