Gå til innhold

Metallica åpner for Stones!

cwerner

Anbefalte innlegg

Jepp, endelig skjedde det noe fra Metallica:

www.metallica.com.

Metallica will be the special guest for the Rolling Stones as part of their "A Bigger Bang" World tour at SBC Park in San Francisco on November 13th and 15th. An additional opening act will be announced shortly with times for both concerts being moved up an hour to 6pm PST. Metallica joins a diverse list of top opening acts, including the Black Eyed Peas, Maroon 5, Pearl Jam, John Mayer Trio, Les Trois Accords, The Tragically Hip, Our Lady Peace, Trey Anastasio, Joss Stone and Beck.

Hadde vært kult å dratt, men trokke det blir noe av :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Metallica will be the special guest for the Rolling Stones as part of their "A Bigger Bang" World tour at SBC Park in San Francisco on November 13th and 15th.

står nå virkelig world der? og det har de vel annonsert fra før vel?

ahlreit, så bare det her jeg som lars skrev:

turns out that they are doing a stadium tour of North America!
Lenke til kommentar
Jeg vil høre din versjon av en fjortis.

Gutter og Jenter som er forvirret i en vannskelig periode av livet sitt, og vier seg til Festing, Techno og Rosa Klær. De prøver å finne seg selv, men de finner ikke det de vil finne. Mange utforsker også sexualiteten sin på dette stadiet og det blandet med rosa klær og mye fyll resulterer i fler åpne homofile i dette samfunnet en det som var før.

Lenke til kommentar
@zomax: :roll:

Mikael: En tilstand som inntreffer rundt 13-årsalderen og blir på ubestemt tid, mange er fjortiser til de er godt forbi tenårene, andre ikke.

Og dei som er enda meir uheldige drar med seg denne sjukdommen i 20-åra.

Katastrofe for Stones. Teit at Metallica er så inn igjen lenge etter at de skulle ha sluttet og når de åpner for store Stones så er det noe i hjertet mitt som brister.

Har ikkje Metallica vært "inn" ganske lenge, og hatt den største veksten på 90-tallet?

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...