Winters Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 H0la! Jeg sitter her å ser på wildboyz og KFC og jackass, viva la bam og sånn som det, hvordan tåler de alt dette bullet? er det noen måte for å øke smerte terskelen? Btw: er det Turboneger i introen til wildboyz?? chill, Eirik! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jeg går på shootfighting 2-3 ganger i uken, og syns at smerteterskelen min har økt noe sykt i forhold til hvordan den var før. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hva gjør dere der da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 sloss. det er en kampsport som ligner mye på freefighting. vi bruker ikke annet beskyttelsesutsyr en tannbeskytter og susp. her er en link til en side med masse downloads av kamper: http://www.sherdog.com/videos/videos_main.asp Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Btw: er det Turboneger i introen til wildboyz?? du skal ikke se bort i fra det. Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 no problem Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 smerte terskel er vel noe som kommer av seg selv når en er vant med litt juling, eller rett å slett adrenalinet gjør att du ikke merker smerten så godt.. Ofte jeg har kjørt på ski og prøvd nytt triks som ofte har blitt litt knall å fall, men jeg merker det stort sett ikke før jeg kommer hjem å legger meg på sofan, det er ikke alltid like lett å komme seg opp igjen da nei.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Btw: er det Turboneger i introen til wildboyz?? du skal ikke se bort i fra det. Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger. Er det i introen ja.. Men Bam er ikke med i wildboyz da Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Btw: er det Turboneger i introen til wildboyz?? chill, Eirik! Ja, og sangen heter ''the age of pamparius'' Endret 4. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Diverse rusmidler øker smerteterskelen betraktelig (men det gjør vondt etterpå...) Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bite sammen tennene og be om mer! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Boksing er jo en fin sport å drive med hvis man vil øke smerteterskelen. Man får mye juling der Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 slår ikke shootfighting Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger. Bam var i bryllupet til søsteren til en kompis av meg. Hun er gift med Hank von Helvete. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hvordan dele ord? Vær så snill, fiks topic. For å øke smerteterskelen, må man enkelt og greit oppleve smerte, slik HalTan så klokt(?) sier. EDIT: Typo. Endret 4. august 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vennen min dev og økte smerteterskelen vel å la storebroren slå han så hardt han kunne( broren er 195 cm rørlegger og bonde og har aldri tapt en slosskamp) etter noen år så unne han bli slått uten å få vondt. Han satte også stålfær så lanft inn i kroppen som mulig for å øke terskelen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 slår ikke shootfighting Det spørs jo hvor dårlig du er Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Smerte. Skulle skrive det selv, får du mer av det så tåler du mer av det. Akkurat som med mange andre ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå