Gå til innhold

Hvordan øke smerte terskelen?

Winters

Anbefalte innlegg

H0la!

Jeg sitter her å ser på wildboyz og KFC og jackass, viva la bam og sånn som det, hvordan tåler de alt dette bullet? er det noen måte for å øke smerte terskelen?

Btw: er det Turboneger i introen til wildboyz??

chill,

Eirik!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

jeg går på shootfighting 2-3 ganger i uken, og syns at smerteterskelen min har økt noe sykt i forhold til hvordan den var før.

Lenke til kommentar

smerte terskel er vel noe som kommer av seg selv når en er vant med litt juling, eller rett å slett adrenalinet gjør att du ikke merker smerten så godt.. Ofte jeg har kjørt på ski og prøvd nytt triks som ofte har blitt litt knall å fall, men jeg merker det stort sett ikke før jeg kommer hjem å legger meg på sofan, det er ikke alltid like lett å komme seg opp igjen da nei..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Bam Margera er en ihuga Turboneger-fan og har hat dem på besøk flere ganger.

Bam var i bryllupet til søsteren til en kompis av meg. Hun er gift med Hank von Helvete.

Lenke til kommentar

Vennen min dev og økte smerteterskelen vel å la storebroren slå han så hardt han kunne( broren er 195 cm rørlegger og bonde og har aldri tapt en slosskamp) etter noen år så unne han bli slått uten å få vondt. Han satte også stålfær så lanft inn i kroppen som mulig for å øke terskelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...