TrondSvendsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har nettopp skaffet meg en Sony RDR-HX710 DVD opptaker, men har et par ting som jeg ikke har funnet ut av: a) Fungerer VPS/PDC (forsinket programstart) i Norge, og i så fall på hvilke kanaler? b) Ved opptak hentes programnavn direkte fra Tekst-TV, men hvilke side skal det pekes til på de ulike kanalene? Kanskje noen som har en oversikt? Lenke til kommentar
magott Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Aaah. Dette lurer jeg også på Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Denne tråden er feilpostet da vi har en helt egen forumkategori for Lyd og bilde ---> Video. Trådstarter bes gjøre seg kjent med de ulike kategoriene i forumet for å hindre at slik feilposting skjer igjen. Siden trådstarter er ny på forumet flyttes tråden, men fremtidige feilposter vil føre til stenging. Endret 8. november 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Fungerer VPS/PDC (forsinket programstart) i Norge?Nei. Ved opptak hentes programnavn direkte fra Tekst-TV, men hvilke side skal det pekes til på de ulike kanalene? Kjenner ikke den funksjonen...Hvis du skal ha kveldens program på NRK1 så er på side 503 og NRK2 er på side 505. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå