Left Blank Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg lager selv musikk, men er ute etter å høre hva andre har laget, så post i vei alt du har laga og er stolt over! Her er noen av mine: wetware detroit nights something wicked Endret 4. august 2005 av joltaire Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Finnes det ikke en egen musikkavdeling her på forumet da? Uansett, her er mine bidrag, alle laget i Finale 2005 Det er bare noen enkle midi filer laget ut i fra notene på sangene, så det er ganske svett kvalitet på lyden Sang 1 Dette er vel den første skikkelige sangen jeg lagde i Finale. Går hovedsakelig i den frekke vendingen C dur - D dur - E dur, noe som til tider kan låte litt stygt, men som også er en litt tøff effekt. Ekstra pluss for den frekke avslutningen Sang 2 Dette pianoriffet som går igjen her kom jeg på en gang jeg satt å spilte på et kirke flygel. Syntes det låt veldig tøft, og måtte bare bruke det til noe. Melodien er tostemt og spilles av to saksofoner. Dette er bare et 1 utkast så sangen er ikke ferdig enda Sang 3 Dette var et litt artig prosjekt. Jeg prøvde meg på forskjellige omvendinger av durakkordene tonika, subdominant og dominant. Det endte med at det ble en litt tøff melodi der i toppen La på litt kubjelle og litt messingblås så fikk det litt tøff feeling over seg Var de sangene jeg kom på i frarta... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal poste noe jeg laget i fruti loops. Må bare finne det, men dette skulle vel vært postet her: http://forum.hardware.no/index.php?showforum=200 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 omg jeg visste ikke at det var eget musikk forum! kan en moderator flytte tråden dit? takk på forhånd. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noe jeg spillte inn for lenge siden. Husker ikke hva programmet heter. http://home.c2i.net/thecnerd/ImperialMarch.mp3 http://home.c2i.net/thecnerd/dovred00den.mp3 Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) laget i punk-o-matic link til spillet link skriv new load og dette:9---9-6-1---1--83---3--82---2-6-1---1--89---------------0---0-6-1---1---1---1--89---9c---c---1---1---2---2---4---4---1---1---c-------0---0---0---0-6-1---1---1---1---c---c0---0---1---1-----2---2-------9-1---1---0---0---0---0---0---0---1---1---1---1---a---a edit:ops Endret 4. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sang 2 Dette pianoriffet som går igjen her kom jeg på en gang jeg satt å spilte på et kirke flygel. Syntes det låt veldig tøft, og måtte bare bruke det til noe. Melodien er tostemt og spilles av to saksofoner. Dette er bare et 1 utkast så sangen er ikke ferdig enda Utrolig bra. Lenke til kommentar
fox Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hvor er skymarshall? han er fremtid Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Her er jeg ... Bare merke tråden jeg - så er jeg her snart igjen. *reise og levere film* Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Heheh.... har haxxa litt i FL studio jeg å, men aldri giddet å ta meg tid til å lage noe bra, har laget en full sang, som jeg tenkte jeg skulle bruke litt mer tid på (legge til flere effekter, en litt bedre bass/drum synth og kanskje bytte ut et par synther). Denne er laget i FL på ca. 30 min Brukt to synther av Vanguard, og en med z3ta. Feh - Untitled (ikke direkte link) Endret 4. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 (endret) oi mye bra musikk her.. Endret 6. august 2005 av joltaire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå