Mort-One Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hei boys. Jeg lurer på om disseRam brikkene passe til dette Hovedkortet Takker for alle svar! Endret 4. august 2005 av Mort-One Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, di passer fint... men var dyre ram du fant deg til ett så utgått grafikkort Lenke til kommentar
Mort-One Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ja, di passer fint... men var dyre ram du fant deg til ett så utgått grafikkort Fatta ikkje helt ka du mente.. Men æ har nu allerede et X800PRO Vivo som jeg skal flise inn i pc snart! Det som var va at jeg hadde konfimasjon i fjor. Da fikk æ nemmelig masse G`s. Så jeg kjøpte det dyreste jeg så på komplett Lenke til kommentar
Camen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, di passer fint... men var dyre ram du fant deg til ett så utgått grafikkort Fatta ikkje helt ka du mente.. Men æ har nu allerede et X800PRO Vivo som jeg skal flise inn i pc snart! Det som var va at jeg hadde konfimasjon i fjor. Da fikk æ nemmelig masse G`s. Så jeg kjøpte det dyreste jeg så på komplett tror nok han mente "utgått hovedkort" Lenke til kommentar
ALLAH Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skikkelig blemme fra min side der ja mente selfølgelig at hovedkortet ikke helt hang i stil med dei ramma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå