Keane_16 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei. Har kjøpt meg en pc nå, og lurer på om den er bra til spill/multimedia. Prossessor og rammen er jo bra, men grafikkortet? Jeg spiller egentlig ikke de mest krevende spillene som half life 2 osv. men ville den klart det? Og, eller, bør jeg skaffe meg et bedre grafikkort? Ellers er jeg fornøyd Håper noen kan gi meg noen tips sjekk linken til pcen. http://www.finn.no/finn/bap/object/;pdc=11...689462&savead=1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Til den prisen så ville jeg heller kjøpt en NY bærbar med bedre skjermkort. Lenke til kommentar
Keane_16 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Det var jo ikke det jeg spurte om! Å finn en NY bedre pc til 11.000? jeg ga ikke 12... Se heller hva jeg spurte om! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sånn du formulerte posten din på, så virket det som om du hadde kjøpt den pcen. Du sier også at du har kjøpt en pc i første setning. At folk misforstår er faktisk din feil. Men når det gjelder den Dell pcen. Skjermkortet er brukbart, ikke det beste du kan få tak i på markedet akkurat nå. Du kan sikkert spille half life 2 på den, men med innstillingene langt nede. Du kan muligens bytte skjermkortet til en Radeon 9700, men om det lønner seg vet jeg ikke. Du får forresten ikke byttet til noe bedre enn Radeon 9700. Lenke til kommentar
Keane_16 Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hehe, jeg har kjøpt den og jeg er fornøyd med den for 11 000 ja, men du sier at jeg kan bytte til 9700... koster det mye? Og vil det ha mye å si? Jeg takker for alle mulige tips jeg kan få, er veldig nybegynner kan du si. Tenker på å spille litt Fifa- fotball-spill, warcraft, heroes of m &m, age of empires osv.. den takler det? Takker Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den takler vel det meste helt greit, men at den var verdt 11k er jeg heller i tvil om. Jeg solgte min tilsvarende, men med 1,4GHz, 512mb ram og 40gb HD for 10000, tre mnd etter den var ny.. Det var i mars ifjor. Jeg gav 15k for den. Men altså, fin og solid pc! Vet ikke om det står noe om oppløsning på skjerm? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hehe, jeg har kjøpt den og jeg er fornøyd med den for 11 000 ja, men du sier at jeg kan bytte til 9700... koster det mye? Og vil det ha mye å si? Jeg takker for alle mulige tips jeg kan få, er veldig nybegynner kan du si. Tenker på å spille litt Fifa- fotball-spill, warcraft, heroes of m &m, age of empires osv.. den takler det? Takker Tror neppe du trenger å bytte skjermkort hvis du skal spille de spillene du ramset opp. Skjermkortet i din pc skal takle det rimelig greit vil jeg tro. Lenke til kommentar
Keane_16 Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Har ikke fått den enda, men som jeg har lest i diverse anmeldelser har den fått veldig gode kritikker så...og der har oppløsningen vært 1900x1200 i hver test så... Jeg er sikker i min sak på at jeg har gjort et godt kjøp..hehe...i hvert fall sammenlignet med en ny pc fra dell nå. Har en kompis som måtte punge ut med 13 000 for en pc som var dårligere enn min på alt. Jeg har btw 2 års gullgaranti, mens han har 1 års standard, så dårlig kjøp var det i hvert fall ikke.. MEN tilbake til saken , eehm.. hvis den kjører såpass bra som dere sier så er jeg fornøyd, takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå