Din_Laban Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg var så vidt borte i at AMD Athlon 64 3500+ skal komme i en San Diego kjerne klokket til 2.0 Ghz, og som prismessig vil legge seg under 3700+ San Diego, mellom 2000 og 2300 kr ca. (i motsetning til Venice som er klokket til 2.2 Ghz).Stemmer dette? -i så fall: hva vil fordelene være kontra 3500+ Venice? Endret 4. august 2005 av bjornh Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ja, jeg har også hørt noe om dette. San Diego har 1 Mb Cache mot Venice's 512 Kb. Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har hørt det bare var rykter jeg, men kan ta feil Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Som sagt: "jeg har vært borte i.." er jo et rykte da. Men om det hadde kommet så skulle jeg kjøpt meg en slik og klokket til de evige jaktmarker. Regner med at om det skulle dukket opp en slik så ville den i praksis klokket like bra som 3700+ San Diego. Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) San Diego 3500+ ble lansert samtidig med 3700+. Den kjører på 2,2 GHz, og har 512kB L2. Jeg har ikke sett den i norske butikker. Endret 4. august 2005 av Bob Ibsen Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Som sagt: "jeg har vært borte i.." er jo et rykte da. Men om det hadde kommet så skulle jeg kjøpt meg en slik og klokket til de evige jaktmarker. Regner med at om det skulle dukket opp en slik så ville den i praksis klokket like bra som 3700+ San Diego. Det jeg mente med "bare rykte" var at det ikke fantes, men så tok jeg meg en liten søk på Google og fant jeg at disse faktisk selges, som Bob Ibsen sier. De er merket ADA3500BNBOX. De har da 512 kB L2 cache, så poenget med San Diego er for det meste borte. Et par nettshoper som selger den CPUen, finner du her til 268 dollar, og her til 311 dollar. Finner de ikke i prisguiden da, men kommer kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå