Gå til innhold

Lefdal i Bergen, når åpner de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke når de åpner, men i morgen kommer det visstnok et bilag i Bergens Tidende og/eller som vanlig uaddressert reklame med alle åpningstilbudene. Det kan jo tyde på at de åpner i hvert fall løpet av et par dager.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

I ekte detektivånd oppsøkte jeg bygget i dag.

Fikk kontakt med en av de som jobbet med å få bygget ferdig og han sa at de skulle åpne i morgen kl.07:00. På baksiden var de i full sving med å lesse ut varer fra kontainere og inne var det hektisk med installering av hyller, oppsett av kassasystemer etc.

Har ikke lest vedlegget til BT i dag men jeg vil anta at de der bekrefter åpningen?!

Svortevik, stod det dato i vedlegget?

Uansett, dersom noen har BT eller på annen måte vet om gode tilbud så post de gjerne her, for jeg abb. ikke på BT.

-Tman (undercover elektronikk-/hvitevare-detektiv)

Lenke til kommentar

Siden jeg føler meg snill i dag og jeg ikke klarte å finne bilaget på lefdal.com, tok jeg bilde av forsiden og side 2-3, da jeg antar det er der den største interessen ligger. Om ønskelig kan jeg alltids ta bilder av andre sider.

Bildene:

forside.jpg

23_19.jpg

Må si jeg ble spesielt imponert over den 19" LCD'en til 1900 kroner og den bærbare PCen til 4k :w00t:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...