DementedAlbino Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Noen som vet når og hvor butikken til lefdal vil være i bergen? Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 I det gamle Bonus bygget er det hengt opp et gigantisk Lefdal Elektromarked skilt, i tillegg så jeg en annonse i Bergens Tidene. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kor ligg det? Har budd eit år i bergen, men kan ikkje hugse å ha sett bonus-bygget. Kva område er det? Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Kjør mot Flesland. Med en gang du kjører inn til Lagunen Parken så tar du til høyre i første rundkjøring, kjør forbi bensin stasjonen så ser du det med en gang:-) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Noen som vet om de er åpnet enda, eller om de åpner i løpet av året? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Vet ikke når de åpner, men i morgen kommer det visstnok et bilag i Bergens Tidende og/eller som vanlig uaddressert reklame med alle åpningstilbudene. Det kan jo tyde på at de åpner i hvert fall løpet av et par dager. Endret 8. august 2005 av Loomy Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Vet ikke når de åpner, men i morgen kommer det visstnok et bilag i Bergens Tidende og/eller som vanlig uaddressert reklame med alle åpningstilbudene. Det kan jo tyde på at de åpner i hvert fall løpet av et par dager. Kom i BT i dag så jeg. Lenke til kommentar
Tman Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 I ekte detektivånd oppsøkte jeg bygget i dag. Fikk kontakt med en av de som jobbet med å få bygget ferdig og han sa at de skulle åpne i morgen kl.07:00. På baksiden var de i full sving med å lesse ut varer fra kontainere og inne var det hektisk med installering av hyller, oppsett av kassasystemer etc. Har ikke lest vedlegget til BT i dag men jeg vil anta at de der bekrefter åpningen?! Svortevik, stod det dato i vedlegget? Uansett, dersom noen har BT eller på annen måte vet om gode tilbud så post de gjerne her, for jeg abb. ikke på BT. -Tman (undercover elektronikk-/hvitevare-detektiv) Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 De åpner imorgen ja; http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...=publisher_text Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) Siden jeg føler meg snill i dag og jeg ikke klarte å finne bilaget på lefdal.com, tok jeg bilde av forsiden og side 2-3, da jeg antar det er der den største interessen ligger. Om ønskelig kan jeg alltids ta bilder av andre sider. Bildene: Må si jeg ble spesielt imponert over den 19" LCD'en til 1900 kroner og den bærbare PCen til 4k Endret 9. august 2005 av Loomy Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. august 2005 Forfatter Del Skrevet 9. august 2005 du har ikke lyst å legge inn resten av avisen også? Gjerne som pdf format:) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 PDF? Veel, siden jeg hverken har A2-scanner eller noe å lage selve PDF'en med, er det vel like greit å lage bilder: Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Loomy Steike til tilbud! Synd eg er tom for penger... Lenke til kommentar
Jome Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Takk for tipset og scanningene.. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 (endret) *edit* Endret 9. august 2005 av BKB Lenke til kommentar
coban Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Regner med at det blir syke tilstander imorgen, folk hadde med seg stoler tidligere på dagen. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 (endret) Fy faen, 2 timer og 20 minutter fra jeg stilte meg i kø til jeg var inne i butikken. Enda bra at det var supertilbud. Endret 10. august 2005 av Jome Lenke til kommentar
coban Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hehe, det var syyyk kø! Hva kjøpte du da? Laptop? Lenke til kommentar
Jome Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Næh, ble bare noe så kjedelig som støvsuger og noen DVD'er, men sparte likevel en høvding eller så.. Laptopene gikk vel nesten like raskt unna som hjemmekinoanleggene.. ? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå