Gå til innhold

Kommentarer til ny gaming pc fra komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp San Diego 3700+, sparer 500kr på så å si ingen ytelse.

 

Det var sjukt dyr ram, du får jo 2GB OZC eller Patriot ram med samme timings og hastighet til mellom 500-1000kr billigere andre steder.

 

Jeg ville personlig tatt denne CPU kjøleren.

 

Jeg ville HELT KLART tatt denne PSUen, har den selv, ikke hørbar I DET HELE tatt og yter mer enn det den lover.

 

Lykke til med ny pc

Lenke til kommentar
Kjøp San Diego 3700+, sparer 500kr på så å si ingen ytelse.

 

Det var sjukt dyr ram, du får jo 2GB OZC eller Patriot ram med samme timings og hastighet til mellom 500-1000kr billigere andre steder.

 

Jeg ville personlig tatt denne CPU kjøleren.

 

Jeg ville HELT KLART tatt denne PSUen, har den selv, ikke hørbar I DET HELE tatt og yter mer enn det den lover.

 

Lykke til med ny pc

Enig. Gå for en 3700+. Og kan anbefale patriot sine cl2 brikker til 1990,- på mpx.

Lenke til kommentar
Kjøp San Diego 3700+, sparer 500kr på så å si ingen ytelse.

 

Det var sjukt dyr ram, du får jo 2GB OZC eller Patriot ram med samme timings og hastighet til mellom 500-1000kr billigere andre steder.

 

Jeg ville personlig tatt denne CPU kjøleren.

 

Jeg ville HELT KLART tatt denne PSUen, har den selv, ikke hørbar I DET HELE tatt og yter mer enn det den lover.

 

Lykke til med ny pc

AMD 3700+ "SD" støttes

 

OCZ var bare på tilbud og koster 100 kr mindre eller noe nå, men defentlig gå for 2GB RAM idag.

 

Zalman 7000B-CU støttes

 

Liker IKKE min NorthQ PSU, vil tro denne er god

 

 

Skjermkort: IKKE kjøp overklokka fra fabrikk, her kan du spare 500 på å kjøpe dette istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...