zokra Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106463 Huff at jeg ikke også ringte vg når min nokia 3200 ble med i vaskemaskinen, så hadde jeg også kansje havnet i vg Den fungerte helt til jeg mistet den på en fjelltur to dager etterpå Noen flere her på forumet som har hatt mobilen i vaskemaskinen? Endret 4. august 2005 av zokra Lenke til kommentar
tbone Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nope, men datt i elva med en T630. Etter 24 timer på 50 grader i varmluftovn var telefonen like fin. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jepp, jeg har, men jeg vasket den (3310) på 60grader og den funket like bra etterpå. Hu jenta kan bare gå å legge seg i allefall Var det virkelig så nytt for de i VG at de var nødt til å lage en artikkel om det? Har hørt om mange jeg som har vasket telefonene sine uten skade jeg Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er vel litt avhengig om mobilen er på eller av når den vaskes. hva slags vaskemiddel som brukes. Noen vaskemidler vil øke ledningsevnen til vannet. Lenke til kommentar
godal Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det er vel litt avhengig om mobilen er på eller av når den vaskes. hva slags vaskemiddel som brukes. Noen vaskemidler vil øke ledningsevnen til vannet. /alle/ vil gjøre det da de inneholder ioner. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kommer vel ann på om telefonen er på eller ikke. Er den avskrudd så er det vel ikkeno problem..... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Kommer vel ann på om telefonen er på eller ikke.Er den avskrudd så er det vel ikkeno problem..... Tja, batteriet sitter i uansett så ville ikke bannet på det... Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jepp, jeg har, men jeg vasket den (3310) på 60grader og den funket like bra etterpå. Hu jenta kan bare gå å legge seg i allefall Var det virkelig så nytt for de i VG at de var nødt til å lage en artikkel om det? Har hørt om mange jeg som har vasket telefonene sine uten skade jeg Det var rart. Trodde ikke 3310 tålte mer enn 40 graders vask... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 VG har lite å skrive om ser jeg... Mange mobiler hadde tålt det hadde de blitt behandla riktig etterpå. Jeg skal vaske mobilen min 2 ganger så skal jeg ringe VG! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 HVorfor skriver VG om det egentlig? Er det egentlig noen som bryr seg? Regner med at alle som har lest dette stormer til vaskemaskina og putter mobilen inni nå.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg varmet opp min c65 i kokende vann, det kom ikke i VG! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg varmet opp min c65 i kokende vann, det kom ikke i VG! Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 *Se for seg* "Vi er nå dirrekte inne fra TV2 og kalvsjø, der en MOBIL har overlevd 10 minutter i kokende vann. Over til deg Davy Wathne..." Hun lille jenta fikk sikkert penger for å stille opp i det innlegget også Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Lurer litt på om jeg skal kaste en av mobilene mine i grillen i tjue minutter og så ringe tusentipset om den fortsatt funker. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 *Se for seg* "Vi er nå dirrekte inne fra TV2 og kalvsjø, der en MOBIL har overlevd 10 minutter i kokende vann. Over til deg Davy Wathne..." hehe edit: skal se om jeg finner noen gamle mobiler, som kanksje funker, så prøve litt av hvert.. Endret 13. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Erren Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106463 Huff at jeg ikke også ringte vg når min nokia 3200 ble med i vaskemaskinen, så hadde jeg også kansje havnet i vg Den fungerte helt til jeg mistet den på en fjelltur to dager etterpå Noen flere her på forumet som har hatt mobilen i vaskemaskinen? Haha, lite typisk å miste den like etter at den har overlevd noe, da Vel, vel, hadde vel kanskje ikke vært så kult å havne på VG.no Fuglene vet hvilken artikkel du kunne havna ved siden av :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå