Gå til innhold

Mobilen som har vaska seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg har, men jeg vasket den (3310) på 60grader og den funket like bra etterpå. Hu jenta kan bare gå å legge seg i allefall :p

Var det virkelig så nytt for de i VG at de var nødt til å lage en artikkel om det? Har hørt om mange jeg som har vasket telefonene sine uten skade jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jepp, jeg har, men jeg vasket den (3310) på 60grader og den funket like bra etterpå. Hu jenta kan bare gå å legge seg i allefall :p

Var det virkelig så nytt for de i VG at de var nødt til å lage en artikkel om det? Har hørt om mange jeg som har vasket telefonene sine uten skade jeg :dontgetit:

Det var rart. Trodde ikke 3310 tålte mer enn 40 graders vask... :hmm:

:thumbup:

Lenke til kommentar
Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 :dribble:

*Se for seg* "Vi er nå dirrekte inne fra TV2 og kalvsjø, der en MOBIL har overlevd 10 minutter i kokende vann. Over til deg Davy Wathne..."

Hun lille jenta fikk sikkert penger for å stille opp i det innlegget også :hmm:

Lenke til kommentar
Funka den da? den _MÅ_ funke for å komme i vg.. det er mitt neste store prosjekt altså.. Men jeg satser på dagbladet, vg, aftenposten og alle de store samtidig da!!!!11 :dribble:

*Se for seg* "Vi er nå dirrekte inne fra TV2 og kalvsjø, der en MOBIL har overlevd 10 minutter i kokende vann. Over til deg Davy Wathne..."

hehe :wee:

edit: skal se om jeg finner noen gamle mobiler, som kanksje funker, så prøve litt av hvert..

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106463

Huff at jeg ikke også ringte vg når min nokia 3200 ble med i vaskemaskinen, så hadde jeg også kansje havnet i vg :roll:

Den fungerte helt til jeg mistet den på en fjelltur to dager etterpå:hrm:

Noen flere her på forumet som har hatt mobilen i vaskemaskinen?

Haha, lite typisk å miste den like etter at den har overlevd noe, da :p

Vel, vel, hadde vel kanskje ikke vært så kult å havne på VG.no

Fuglene vet hvilken artikkel du kunne havna ved siden av :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...