Gå til innhold

Fikk tak i Unreal i betaversion fra 1997

TAAB

Anbefalte innlegg

Yay!!

Den har jeg leita etter i årevis. :dribble: En haug med ting som ble utelatt i den offisielle versionen er nå endelig tilgjengelig for meg. Nye brett, fiender, dm-brett osv.

Instalerte en glidewrapper og det ble strålende kvalitet også.

:w00t::w00t:

Endret av TAAB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har jeg "ghosta" for å vise deler av det smått legendariske "Cryox" brettet som ble kuttet ut. "Soledad" brettet er også her, og spesiellt intereserte veit nok at funnet av denne betaen er svære greier :) Jakten på den har pågått i årevis hos f.eks BeyondUnreal.

En hyggelig svenske hadde visst sittet på den i alle år, og lot den ligge ute til nedlasting i 2 dager før han fjernet linken. Iflg ham er det nå 60 mennesker som har betaen.

Lenke til kommentar

Her har jeg "ghosta" for å vise deler av det smått legendariske "Cryox" brettet som ble kuttet ut. "Soledad" brettet er også her, og spesiellt intereserte veit nok at funnet av denne betaen er svære greier :) Jakten på den har pågått i årevis hos f.eks BeyondUnreal.

En hyggelig svenske hadde visst sittet på den i alle år, og lot den ligge ute til nedlasting i 2 dager før han fjernet linken. Iflg ham er det nå 60 mennesker som har betaen.

beta.jpg

*edit* Pussig...fikk ikke lagt ved bilder her gitt :dontgetit:

Endret av TAAB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...