gurumannen Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Veldig bra respons her! Og tro meg! Her er linja opp mandag! Skal henge på dem som en klegg med en gang de åpner! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Du får holde oss oppdatert om hvordan det gikk da. Lenke til kommentar
gurumannen Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 Det skal jeg gjøre! Dum som en loff jeg og.. sitte foran skjermen hele natta med ei naken blondine liggende bak meg.. (og den har jeg attpåtil ingen forpliktelser ovenfor.. :grin: just "very" good friends..) Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Da er det bare å slå av PC'en og "Snu seg rundt"! Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Gurumannen: Hva sitter du her for da?! :razz: Lenke til kommentar
gurumannen Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 im on my way..... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Sitter også her på linjer fra bluecom. Eneste som fusket for meg var Routeren de leverte. Oppdaterte firmware, ikke måttet restarte den siden. Slet også litt første dagen, helt til jeg fikk fjærna de gamle proxy-instillingene fra Chello. Det skal kun være snakk om å plugge inn kabelen og sette alt på automatisk. Siden din ip begynner på 169 er det mulig du og må inn å slippe gammel ip i cmd (ipconfig /release og ipconfig /renew) Tror en alltid skal få 217.118.xx.xx av BC ? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hvilken leveringsdato har du fått da? Hvis montøren har hvert hos deg tidligere enn den angitte dato, og ingen av dere har gitt beskjed om det til BlueCom - så kan de umulig vite at du er klar til å gå på nett. Lenke til kommentar
Lima Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg har også Bluecom og WinXP. Jeg brukte kun veiviseren for internett tilkobling, og valgte LAN. Fornyet IP adressen. Og "Vips" så var jeg på nett. Har ikke gjort noen andre instillinger. PS: Om du har annen oppringt ekstern tilkobling. Så velg i tilegg: "Slå aldrig et nummer" under tilkoblinger. [ Denne Melding var redigert av: Lima på 2002-08-04 12:04 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå