Ceriox Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har et socket A hovedkort med et agp skjermkort. jeg har lyst å kjøpe ny prosessor, amd 64 og nytt hovedkort, socket 939. Men jeg skal ikke kjøpe nytt skjermkort, men vil alikevell ha muligheten til å ha et pci-express skjermkort på samme hovedkortet. Finnes det hovedkort i socket 939 med både pci-express og agp? Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Finnes dette i norske butikker?? hvis det ikke er kommet til norge enda, finnes det noen andre? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 (endret) www.shg.no Endret 2. september 2005 av staljin Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 MPX har også ASRock 939DUAL-SATA2,men i følge erfaringene i denne tråden ser det ut til at det ikke er noe spesielt bra kort. Jeg går selv å venter på at Abit,Asus eller Gigabyte skal komme ut med et ULi M1695 kort. Om og når det vil skje er usikkert. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Finnes det noen 754 kort med denne støtten? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Finnes det noen 754 kort med denne støtten? I følge OCWForum,så kommer Asus med et slikt kort. Merk deg at "Bluetooth " i det forumet er han som tester ting hos OCWorkbench. Hvorfor Asus kommer med et ULi 754 kort skjønner ikke jeg,men det er jo supert for deg. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hadde ikke 939 cpu'er vært forholdsvis dyre så hadde jeg valgt det kortet du så på.. Tror du dette kortet kan komme med oppgraderings modul til socket M2? Det har jo fra 939 til 754 allerede.. Endret 3. september 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 <gidder du å gi meg den nøyaktige linken på sgh.no? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) <gidder du å gi meg den nøyaktige linken på sgh.no? Hva med å prøve www.shg.no? Har du brukket fingrene eller? :!: Endret 3. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 3. september 2005 Forfatter Del Skrevet 3. september 2005 nei, men det var en del kort der og hvist du vet hvilke kort det er tar det vel deg 2 sek å poste linken Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) nei, men det var en del kort der og hvist du vet hvilke kort det er tar det vel deg 2 sek å poste linken http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&varenr=310821 Eller: http://www.mpx.no/aspx/login.aspx?ReturnUr...4611&plid=54611 Endret 3. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 4. september 2005 Forfatter Del Skrevet 4. september 2005 men denne linken er jo til alle hovedkortene, vet du ikke den nøyaktige linken til hovedkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå