Ustedalen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nå fikk jeg nettopp bedskje fra utvekslingsstudent firmaet at jeg kom med til USA. Det vil si med andre ord at jeg er borte i USA i 10 mnd til neste år Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hvor i USA da? kunne også tenke meg å dra til usa... bare på ferie da heldiggris Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hoh, jeg reiser jeg og, på onsdag South Carolina, here I come Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Heldiggriser, begge to. Hvor skal du, tn_00? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Jeg vet rett og slett ikke ennå. Jeg fikk beskjed på torsdag at jeg kom inn i utvekslingsprogammet, men har ennå ikke fått vertsfamilie... Reiser jo ikke før om ett år.. Serqevx: Hvilket selskap reiser du med? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Dere som drar på utveksling til USA, hvis dere går på VGS: Tar dere Norsk der borte så dere kan få året godkjent i Norge, eller tar dere GK/VKI/VKII om igjen når dere kommer tilbake? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Dere som drar på utveksling til USA, hvis dere går på VGS: Tar dere Norsk der borte så dere kan få året godkjent i Norge, eller tar dere GK/VKI/VKII om igjen når dere kommer tilbake? Det som sannsynligvis skjer med meg, er at det er noen fag jeg må ta i USA (som f. eks. fransk ovs...), og dermed får jeg året godkjent. Må nok også ta noen igjen som privatist! Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Dere som drar på utveksling til USA, hvis dere går på VGS: Tar dere Norsk der borte så dere kan få året godkjent i Norge, eller tar dere GK/VKI/VKII om igjen når dere kommer tilbake? trenger verken norsk fra gk eller vk1 for å bestå videregående, kun vk2 eksamen Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 (beklager liten revival av tråd) USA rocks! Godkjent år siden jeg får alle fagene jeg trenger, 44 000 i studielån, perfekt vertsfamilie og greie folk på skolen Frankenmuth, Michigan hvis noen vil komme og besøke Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Dere som drar på utveksling til USA, hvis dere går på VGS: Tar dere Norsk der borte så dere kan få året godkjent i Norge, eller tar dere GK/VKI/VKII om igjen når dere kommer tilbake? Absolutt ikke. Jeg tok ikke Norsk i USA og jeg går VK2 nå, jeg. Eneste en trenger å ta opp (her i Trondheim) er Samfunnslære. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg er så hjemme kjær at jeg aldri hadde klart 10 måneder i USA:... scary Lenke til kommentar
lllena Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 lurer på om jeg bør søke gjennom flere selskap(ef, speak, sts) eller om det holder å bare søke et. må man i såfall på flere intervjuer? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg tenker på å studere noen år i usa når jeg blir ferdig med vgs:) Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 lurer på om jeg bør søke gjennom flere selskap(ef, speak, sts) eller om det holder å bare søke et. må man i såfall på flere intervjuer? 9197693[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0entry9207327 Spør der du;) Men for å svare på spm, så må du gå på et intervju per selskap. Hvis du søker hos flere da.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer folkens, med å ha bumpa en eldgammel tråd. Jeg leste nettop om Ustedalen som kom hjem igjen i en annen tråd, å så finne jeg den som sier han skal dra etterpå Wierd. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Gratulerer folkens, med å ha bumpa en eldgammel tråd.Jeg leste nettop om Ustedalen som kom hjem igjen i en annen tråd, å så finne jeg den som sier han skal dra etterpå Wierd. 9229526[/snapback] hehehe Jaja, naa har jeg en 9 timers flytur med oekonomiklasse aa "se frem" til.. Flyr hjem igjen med lufthansa idag. Miami - frankfurt - frankfurt - oslo - oslo - aalesund Kan ikke klage da, har jo vaert i Miami i 3 uker, og saa har jeg cruiset i 5 uker Da blir det aa se frem til neste aar da.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. august 2007 Forfatter Del Skrevet 14. august 2007 Haha, en to år gammel tråd. Men jeg hadde et fantastisk år da. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Ustedalen er for lengst tilbake i gamlelandet, så vi stenger denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg