Gå til innhold

Lurer på noe ang formatering

Anbefalte innlegg

hei..

jeg har en pc som er noen år gammel nå...og d har fyllt seg opp med virus, div drit, masse tull på harddisken osv...så nå tenkte jeg å begynne fra scratch...d jeg lurer på er som følger: det følgte med en sånn derre recovery cd som en kan bruke til å stille tilbake maskina slik som den var da jeg kjøpte den...fungerer denne cden like bra som det å formatere hele pcn og innstallere windows og andre program manuellt etterpå???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er det lenge siden jeg har holdt på med slike recovery cd plater, men på den ene pc`en min så fulgte det med 2 recovery cd`ene. jeg har brukt disse en gang og da fikk jeg tilbake maskina slik den var når jeg fikk den. enkle greier. Vet at i den nyere tid så har de brukt å Ghost maskinene og lagt ved cd når de selger maskinene. når du setter inn disse cd platene så skal du få tilbake maskina slik den var når du kjøpte den.

hvis du formaterer maskina med en Windows cd bare så får du jo Windowsen slik den er standard.

Lenke til kommentar
hei..

jeg har en pc som er noen år gammel nå...og d har fyllt seg opp med virus, div drit, masse tull på harddisken osv...så nå tenkte jeg å begynne fra scratch...d jeg lurer på er som følger: det følgte med en sånn derre recovery cd som en kan bruke til å stille tilbake maskina slik som den var da jeg kjøpte den...fungerer denne cden like bra som det å formatere hele pcn og innstallere windows og andre program manuellt etterpå???

jeg forstår det at du har en OEM utgave ( ? ), bare bruk recovery cd'en :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...