Tee_Kay Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvordan funker freebsd 5.3 RELEASE med et radeon 9800pro skjermkort? finner ikke driveren på ati.com Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bruk driveren som følger med X.org (radeon). Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hmm. ligger den i ports? har ikke noe filer i /etc/X11/. Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har aldri brukt FreeBSD, men det er da bare å installere X. Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har X med i installen. Men får ikke starta det . Btw. du skifter du avatar hvert 5 min? føler du har ny hver gang jeg er inne og ser. Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har X med i installen. Men får ikke starta det . Btw. du skifter du avatar hvert 5 min? føler du har ny hver gang jeg er inne og ser. Kan dessverre ikke hjelp deg med FreeBSD. Avataren roterer ja. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nå er det slik at støtte for ATI-kort i FreeBSD er svært mager. De eneste alternativene man har, er enten X.Org-driverne som følger med, eller driverne fra det frie dri-prosjektet. Skal man ha god og fungerende 3D-støtte i FreeBSD, er nok skjernkort fra nVIDIA det eneste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå