Gå til innhold

x2 3800+ på lager?


toreide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke bare der, hos Komplett står det anntatt lev tid 5 dager. Det samme stod det i går, så jeg tror ikke noen har fått disse bekreftet enda .

Det gjorde det på mandag også...

Jeg vil anta at alle netshoppene vil få dem inn omtrent samtidig, siden de sikkert blir levert samtidig fra AMD til alle leverandørene.

Lenke til kommentar
alla nettshoppene har skjøvet datoene, de kan også skyve de enda mer . gjør som meg gadd ikke vente på bare å få cpuen for å få opp min nye pc så jeg bestilte en 4400+ istedenfor :yes:

4400+ ser også veldig "ubekreftet" ut hos de fleste netshopper i dag. Hvor fant du din? Er rett før jeg vurderer en 3700+ i steden... men den finner jeg heller ikke på lager hos noen.. Ser ut som jeg rett og slett er: eid!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Altså, ingen datoer kan stoles på i nettbutikker i dag med mindre de er bekreftede datoer. Det er jo bare gjetting fra butikkenes side. I dag er det vel ikke seriøst gjetting heller, men mer reklame :hmm:

Som sagt annen post i tråden, butikkene har ingen på lager fordi de går ut igjen like fort som de kommer inn. Og folk får faktisk det de har bestilt selv om delene aldri har vore på lager. Om du har bestemt deg så er det bare å bestille med en gang, så får du så fort de får inn i butikken. Men om du venter til de ligger på lager med å bestille så er det mange som har fått sine deler før deg. Den datoen som står er datoen da de får inn deler som ikkje er reservert. De prosessorene de får inn da blir bestilt, også kommer der en ny dato enda lenger frem. Så jo lenger du venter med bestillingen din, jo lenger går det før du får X2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...