ELR Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Disse snakkeboblene som dukker opp etter jeg har koblet meg til nettet, eller slik som dukker opp etter en har installert et program (i startmenyen) "New programs installed". De irriterer vettet av meg. Lenke til kommentar
rgj Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vet at man i det minste kan fjerne disse ved hjelp av programmet xp-antyspy Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 du får iallefall løst det nye installerte programmer boblen ved å skifte til klassisk startmeny. Den andre tror jeg bare du må leve med. Hører med til Windows veit du . Selv merker jeg ikke så mye til den Internetboblen for jeg kobler nesten aldri av nettet allikevel. Bare når det trådløse nettverket hopper ut. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 1.Start regedit.exe. 2.Gå til HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced 3. Opprett en ny DWORD value/verdi som du kaller EnableBalloonTips. 4. Sett inn decimal value/verdien 0 (null) 5. Klikk OK. 6. Avslutt regedit. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enda en måte er simpelthen å laste ned TweakUI fra MS' sider, gå til «Taskbar and Start menu» og fjerne hake ved «Enable balloon tips». - For de som ikke liker å rote rundt i registeret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå